سه انفجار شدید در جاده بغداد- کرکوک

سه انفجار شدید در جاده بغداد- کرکوک
پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 - 10:11

معاون فرماندار شهر خالص در استان دياله عراق، روز پنجشنبه از وقوع سه انفجار شدید در دو مرکز ایست بازرسی در جاده بغداد – کرکوک در نزدیکی این شهر خبرداد.

العالم - بغداد

به گزارش شبکه سومریه نیوز به نقل از "عدی الخدران" معاون فرماندار شهر خالص در استان دياله عراق، نیروهای امنیتی موق شدند یک خودروی بمب گذاری شده را به همراه عامل انتحاری آن در نزدیکی ایست بازرسی "اسیا سی" در جاده بغداد – کرکوک در نزدیکی شهر خالص در 15 کیلومتری شمال بعقوبه توقیف کنند.
به گفته وی، نیروهای عراقی همان لحظه راننده انتحاری را بازداشت کردند اما او از طریق کنترل از راه دور، خودروی بمب گذاری شده را منفجر کرد.

خدران افزود: در فاصله کمی از انفجار خودروی اول، دومین خودرو نیز منفجر شد که شماری کشته و زخمی بر جا گذاشت. همچنین، سومین خودرو نیز در میان نیروهای امنیتی مستقر در این جاده منفجرشد.

معاون فرماندار شهر خالص خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی با اعلام شرایط اضطراری، تدابیر امنیتی شدیدی در این منطقه اتخاذ کرده اند.

 گفتنی است، جاده اصلی ارتباطی میان بغداد پایتخت عراق و استان کرکوک هرازگاهی شاهد عملیات انفجاری علیه مراکز ایست بازرسی پراکنده در این مسیراست که بدنبال آن تاکنون شماری غیرنظامی و عناصر امنیتی کشته شده اند.
221

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها