روحانی: نمی‌دانم چرا بعضی‌ها از تعامل با جهان بدشان می‌آید

روحانی: نمی‌دانم چرا بعضی‌ها از تعامل با جهان بدشان می‌آید
يکشنبه 8 اسفند 1395 - 10:44

رئیس جمهور با بیان اینکه اگر از تعامل با جهان بگوییم بعضی‌ها بدشان می‌آید، گفت: بعضی‌ها از تقابل با جهان خوششان می‌آید، نمی دانم این تقابل چه چیزی برایشان آورده، البته برای بعضی‌ها نان آورده است.

العالم- ایران

دکتر حسن روحانی صبح امروز با حضور در ششمین مجمع ملی سلامت که در مرکز همایش های رازی تهران برگزار شد، اظهار داشت: جسم سالم در روح اثر می‌گذارد و روح سالم در جسم اثر می‌گذارد، اینها اثر متقابل دارند.

رئیس جمهور در ادامه گفت: مگر یک آدم می‌تواند مضطرب باشد، اما بدنش سالم باشد یا بدنش درد داشته باشد، اما روحش آرام باشد؟ نمی‌شود. سلامت یک دنیای بسیار وسیعی دارد.

روحانی افزود: ما اگر از تعامل با جهان بگوییم بعضی‌ها بدشان می‌آید، نمی‌دانم چرا بعضی‌ها در تعامل با جهان حساسیت دارند. بعضی‌ها از تقابل با جهان خوششان می‌آید، نمی دانم این تقابل چه چیزی برایشان آورده، البته برای بعضی‌ها نان آورده است. در حوزه سلامت که از تعامل با جهان که می‌گوییم، ممکن است بعضی بگویند تعامل با جهان چه ربطی به سلامت دارد؟

وی گفت: شما وقتی تعامل با جهان ندارید و دچار تحریم هستید، ناچار می‌شوید از کود و سم غیراستاندارد استفاده کنید. کشوری که استاندارد دارد آن را به شما نمی‌دهد، اصلاً صنعت و تولید برخی کشورها برای تحریمی‌ها ساخته شده است، اگر در دوران تحریم نباشد، دکان آنان نیز در دنیا برچیده می‌شود.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها