تشکیل کمپین

«به احترام آتش نشانان؛ نه به چهارشنبه سوری خطرناک»

«به احترام آتش نشانان؛ نه به چهارشنبه سوری خطرناک»
دوشنبه 9 اسفند 1395 - 13:18

کمپین «به احترام آتشنشانان؛ نه به چهارشنبه سوری خطرناک» شب گذشته در اجرای نمایش ترن با حضور سخنگوی سازمان آتشنشانی تشکیل شد.

العالم-ایران

 نمایش «ترن» به کارگردانی و نویسندگی حمیدرضا آذرنگ شب گذشته (8 اسفند) در حالی اجرا رفت که سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتشنشانی نیز به تماشای این نمایش نشست.

ملکی در پایان این نمایش از راه اندازی کمپین «به احترام آتشنشانان؛ نه به چهارشنبه سوری خطرناک» خبر داد و گفت: آتش نشانان در هیچ زمان و دوره‌ای دنبال پست و مقام نبودند اما همواره به میدان جنگی رفته‌اند که نمی‌دانند از آن زنده بیرون می‌آیند یا نه. اما مردم عزیز با هدف حفظ حرمت آتش نشانان هیچوقت ما را تنها نگذاشتند و این مایه افتخار هموطنان ما در سازمان آتش نشانی است.
ملکی خطاب به مردم ادامه داد: امسال بنا داشتیم که در آستانه فرا رسیدن جشن چهارشنبه سوری کمیپنی برای جلوگیری استفاده از مواد محترقه راه اندازی کنیم. شما مطمئن باشید ما اصلا قصدی برای نفی جشن زیبا و باستانی چهارشنبه سوری ندارم اتفاقا تصمیم داریم اگر وقت اجازه داد ما هم در کنار شما در این جشن حضور داشته و در کنار خدمت رسانی ویژه‌ای که در این روز به خصوص داریم همراه شما شهروندان عزیز باشیم.

وی افزود: اما با توجه به حادثه ساختمان پلاسکو و به احترام شهدای آتش نشانی که در این سانحه به شهادت رسیدند تصمیم گرفتیم کمپینی را با عنوان «به احترام آتش نشانان؛ نه ، به چهارشنبه سوری خطرناک» راه اندازی کنیم که امیدوارم با در نظر گرفتن شرایط موجود چهارشنبه سوری بی خطری داشته باشیم.
سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: هیچکس حتی کسانی که از مواد محترقه استفاده می‌کنند، دل خوشی از این مواد خطرناک ندارند. ما فقط به دنبال این هستیم که امسال در کنار هم یک چهارشنبه سوری سراسر شادمانه داشته باشیم و با هم بدون استفاده از مواد محترقه از این آیین زیبا لذت ببریم. به هر صورت امشب که در کنار شما عزیزان حضور دارم برای شما و همه همکاران آتش نشانم آرزوی سلامتی می‌کنم وامیدوارم با پیوستن مخاطبان عزیز، هنرمندان و ورزشکاران رشته‌های مختلف شاهد یک چهارشنبه سوری آرام و بی خطر باشیم.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها