ترامپ: اوباما و افرادش پشت اعتراضها هستند

ترامپ: اوباما و افرادش پشت اعتراضها هستند
سه شنبه 10 اسفند 1395 - 14:32

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا گفت که باراک اوباما و افرادش در سازماندهی اعتراض های سراسر آمریکا علیه وی دست دارند.

العالم-آمریکا
به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه دیلی میل، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز تصریح کرد که اوباما و افرادش پشت اعتراض های سراسری علیه وی و همچنین نشت اطلاعات کاخ سفید بوده اند.
رئیس جمهوری آمریکا در پاسخ به سئوال برنامه ' فاکس اند فرندز' شبکه فاکس نیوز مبنی بر اینکه آیا وی معتقد است اوباما در سازماندهی ها علیه ریاست جمهوری وی و همچنین فرمان های اجرایی دست داشته است؟ گفت: فکر می کنم او( اوباما) در سازماندهی این اعتراض ها دست داشته است. فکر می کنم این راه و روش سیاست است.
ترامپ افزود: هرگز نمی دانید که دقیقا پشت پرده چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است. اوباما و افرادش پشت این اعتراض ها علیه من بوده اند.
رئیس جمهوری آمریکا تصریح کرد: همچنین اوباما و افرادش را به دست داشتن در نشت اطلاعات محرمانه کاخ سفید به رسانه ها متهم کرد.
ترامپ اضافه کرد: برخی از این نشت اطلاعات با سازماندهی اوباما و افرادش انجام شده است. برخی از این نشت اطلاعات بسیار جدی بوده اند چون در حوزه امنیت ملی هستند. اما می دانم که این سیاست است و احتمالا ادامه خواهد داشت.
دیلی میل نوشت: این اتهام زنی ترامپ علیه اوباما در حالی مطرح شده است که اوباما ماه گذشته علیه سیاست های ضد مهاجرتی ترامپ موضع گیری کرده بود.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها