هشدار بسیج مردمی عراق دربارۀ بدنام کردن نیروهای مردمی

هشدار بسیج مردمی عراق دربارۀ بدنام کردن نیروهای مردمی
سه شنبه 10 اسفند 1395 - 17:44

فرماندهی بسیج مردمی عراق درباره بدنام کردن این نیروی مردمی و رسمی که به دفاع از کشور و مبارزه با تروریست ها می پردازد ، هشدار داد.

العالم عراق

فرماندهی بسیج مردمی عراق امروز (سه شنبه) در بیانیه ای اعلام کرد: یک ویدیو در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که نشان می دهد گروهی مسلح با نام جعلی بسیج مردمی در بغداد به ارعاب مردم می پردازند تا چهرۀ این نیروی مردمی و رسمی را تخریب کنند.
فرماندهی بسیج مردمی دربیانیه خود افزود: در زمانی که نیروهای فداکار بسیج مردمی و دیگر دستگاه های نظامی و امنیتی در جنگ با داعش پیروزی به دست می آورند و مردم عراق از این پیروزی ها شادمان هستند و با نیروهای امنیتی و نظامی اعلام همبستگی می کنند، متأسفانه گروه هائی ناشناس می خواهند شیرینی پیروزی ها را در کام ملت تلخ کنند.
این فرماندهی تاکید کرد: ویدیوی منتشره نشان می دهد که گروهی جوان مسلح با گشت زدن در یکی از مناطق بغداد برای بدنام کردن بسیج مردمی اقدام به ایجاد رعب و وحشت در میان مردم می کنند.
در این بیانیه آمده است: دستگاه های امنیتی باید گروه هائی را که با نام جعلی بسیج مردمی به قانون شکنی و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم می پردازند ، شناسائی و بازداشت و محاکمه کنند تا اعتبار بسیج مردمی که به حمایت از دین و جان و مال و ناموس مردم و کشور می پردازد، بی جهت مخدوش نشود.
فرماندهی بسیج مردمی اعلام کرد: بسیج مردمی از همه مردم می خواهد که برای حفاظت از امنیت عمومی با نیروهای امنیتی و نظامی همکاری کنند و هر گونه مورد مشکوک را به این دستگاه ها اطلاع بدهند.

214

پربیننده ترین خبرها