صالحی: ایران درحال جهش بزرگی است

صالحی: ایران درحال جهش بزرگی است
سه شنبه 10 اسفند 1395 - 23:22

رئیس سازمان انرژی اتمی در همایش ایران فرهنگی درجهان امروز در تالار وحدت گفت : ایران در حال یک جهش بزرگی است و صنعت هسته ای با قدرت درحال پیشرفت است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، علی اکبر صالحی سه شنبه شب در همایش ایران فرهنگی درجهان امروز که درتالار وحدت برگزار شد، افزود: مذاکرات هسته ای زمانی که به نتیجه رسید برای شخص بنده بسیار غرور آفرین بود، زیرا به پشتوانه مردم توانستیم موفق شویم.

وی گفت : صنعت هسته ای در وضعیت بسیار مطلوبی به سر می برد،نباید انتظار داشته باشیم، وضعیت اشتغال و معیشت نیز در مدت کوتاه حل و فصل شود.

وی افزود : اینکه عده ای می گویند، برجام چه کار کرده،حرف بی انصافی است. برجام منجر شده است که امروز در زمینه نفتی، حمل و نقل دریایی بسیار موفق باشیم.

صالحی گفت : پس از انقلاب تلاش کردیم به سمت بالندگی حرکت کنیم، در این مسیر نیز با موانعی مواجه هستیم، اما ملت ما توانسته با تدبیر از تمام این گردنه ها عبور کند.

رییس سازمان انرژی اتمی همچنین در جمع خبرنگارن بیان کرد:  فرهنگ بستری مناسب برای رفع مشکلات است و هنرمندان می توانند سبب نرمش چرخ دنده های واحدهای مختلف جامعه باشند.

وی افزود :  اگر جامعه را متشکل از چرخ دنده های مختلف در نظر بگیریم که روی هم می چرخند پس اگر چرخش آنها نرم نباشد، چرخ دنده ها خرد می شوند.

وی با تاکید بر نقش هنرمندان در تلطیف و تعامل واحدهای مختلف جامعه ادامه داد: حسن این گفت و شنودها این است که مشکلات را در ابعاد اقتصادی و صنعتی از نگاه دولت به هنرمندان منتقل کنیم تا این قشر از زمینه مرتفع شدن این مسایل را ایجاد کنند.

نشست ' ایران فرهنگی در جهان امروز' علاوه بر صالحی با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مشاور اقتصادی رییس جمهوری و تعدادی دیگر از دولتمردان به همراه جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه برگزار شد.

پربیننده ترین خبرها