ترور خانواده‌ها با محصولات تراریخته

بیوتروریسم؛ تهدیدات نوین علیه ایران

بیوتروریسم؛ تهدیدات نوین علیه ایران
پنج‌شنبه 12 اسفند 1395 - 12:43

بنیانگذار انجمن بیوتکنولوژی ایران با بیان اینکه تهدیدات نوین دشمنان به زندگی شخصی ایرانیان وارد شده است گفت: تاکنون هیچ دستگاهی در کشور متولی اصلاح سبک زندگی نشده و جامعه نیز دچار تهدیدات نوین زیستی شده است.

العالم ـ ایران
علی کرمی شامگاه چهارشنبه در همایش بیوتروریسم در دانشگاه رازی اظهار داشت: در یکی از جلسات شورای انقلاب فرهنگی که در رابطه با تحول در نظام آموزشی برگزار شد در این مورد بحث شد که متأسفانه تاکنون دانشجویان را در دانشگاه‌ها بدون اینکه به آنها پدافند غیرعامل آموزش دهند تربیت کرده‌اند که این موضوع ضعف بزرگی است.

وی با بیان اینکه دانشجویان امروز، مدیران آینده کشور هستند که باید با حوزه‌های پدافند غیرعامل، انواع تهدیدات و‌ نقاط آسیب‌پذیر کشور آشنا شوند تا ‌کشور را در برابر انواع تهدیدات آسیب‌ناپذیر کنند بیان کرد: اکنون نه تنها دانشجویان بلکه بسیاری از معاونان وزارت علوم با انواع و اقسام تهدیدات و نفوذ علمی دشمنان آشنایی کافی ندارند.

بنیانگذار انجمن بیوتکنولوژی ایران عنوان کرد: این موضوع باید به‌طور جدی مطرح شود که دشمنان در 39 سال گذشته اختلالات جدی را در سبک زندگی ایرانیان وارد کرده‌اند و امروز نظام تغذیه‌ای کشور با مشکلات جدی مواجه شده است و افزایش استرس و کاهش میزان ورزش در بین اقشار مختلف از دیگر پیامدهای مخرب اختلال در سبک زندگی است.

این فوق تخصص مهندسی ژنتیک اظهار کرد: مقام معظم رهبری به‌عنوان بصیرترین فرد جامعه، در این اواخر سه نکته را به‌طور دائم به نخبگان، دانشجویان و اساتید گوشزد می‌کند و یکی از این موارد این است که پس از گذشت 39 سال ذره‌ای از دشمنی دشمنان نظام جمهوری اسلامی کاسته نشده است و مسئولان به قراردادها و معاهده‌ها و مذاکرات غربی‌ها خوشبین نباشند.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری بارها فرمودند که دشمن در هر زمانی به یک طریقی با ما دشمنی می‌کند و اکنون نیز با ابزار دیگری در حال صدمه زدن به ما است و امروز ‌شیوه‌های دشمنی دشمنان کاملاً دگرگون شده و تهدیدات نوین دشمنان به زندگی شخصی و سرسفره‌های ایرانیان وارد شده است.

این فوق تخصص مهندسی ژنتیک افزود: اکنون دپارتمانهای علمی و ‌دانشگاهی غربیان به ابزار جاسوسی علیه نظام مبدل شده و‌ این دپارتمانها درصدد اجرای پروژه براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران براساس فناوریهای نوین هستند.

کرمی بیان کرد: دشمنان به باور ناکارآمدی و گذشت زمان جنگ سخت و نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران رسیده‌اند و امروز وارد جنگ هوشمندانه نفوذ در اعضای هیئت علمی دانشگاهها و دپارتمانهای علمی کشور شده‌اند تا مقابله علمی خود را در تمامی زمینه‌ها همچون ژنتیک و شیمی علیه ایران اسلامی به‌کار بگیرند.

وی با بیان اینکه جنگ هوشمندانه دشمنان به تدریج در حال تغییر افکار جوانان به سبک زندگی غربی است خاطرنشان کرد: اگر افکار جوانان تغییر کند، رفتار آنها نیز تغییر و در آن زمان انقلاب ضربه‌پذیر خواهد شد و براین اساس برخی از دلسوزان انقلاب بیان می‌کنند که جوانان مواظب باشند زیرا شبکه‌های مجازی در حال تغییر رفتارها است.

ترور خانواده‌ها با محصولات تراریخته

بنیانگذار انجمن بیوتکنولوژی ایران گفت: بیوتروریسم به معنای ترور علیه انسان با روشهای بیولوژیکی است که با استفاده از محصولات تراریخته و ‌بیولوژیک سمی در حال نابودی و بیمار کردن افراد هستند و تنها راه مقابله با آن، شناخت کامل عوامل بیولوژیکی در آزمایشگاه‌ها و راههای مقابله با آن است؛ ولی در وزارت علوم بودجه کافی را در اختیار محققان ایرانی قرار ندارد.

این متخصص بیوتکنولوژی افزود: اکنون بیش از 110 کشور توان استفاده از سلاحهای بیولوژیک را دارند و با دستکاری ژنتیکی در محصولات کشاورزی، دامی و دارویی حیات جهانی را به‌خطر می‌اندازند.

وی بیان کرد: تولیدکنندگان محصولات تراریخته به شیوه‌ای پیچیده در حال ترور خانواده‌ها هستند که ریشه‌های آن تاکنون کشف نشده است و لابی صهیونیستی ـ آمریکایی بارها اعلام کرده هر شخصی که با اسرائیل به دشمنی برخیزد به‌طور حتم مورد حمله ویروسی قرار می‌گیرد.

بنیانگذار انجمن بیوتکنولوژی ایران گفت: دشمنان درصدد حمله بیوتروریسم به ایران هستند زیرا سیستم دفاعی ایران با وجود ارتش، سپاه و بسیج بسیار مقتدر است و تنها راه حمله تسخیر بیولوژیکی ایران است.

کرمی عنوان کرد: کسینجر در سال 1374 اعلام کرد اگر می‌خواهید کشورهای خاورمیانه را کنترل کنید نفت آنها را تسخیر و اگر درصدد تسخیر مردان آنها هستید غذایشان را کنترل کنید.

وی افزود: یکی از پروژه‌های ضدایرانی صهیونیست کنترل تولید مثل و ‌دستکاری تغذیه‌ای در ایران است تا جامعه به سمت پیری برود که در گذشته بسیاری از افراد با تئوری توهم توطئه درصدد توجیه برخی عملکردها بودند تا اینکه مقام معظم رهبری با دستور به شورای عالی انقلاب فرهنگی این نقشه دشمن را خنثی و دستور توقف کنترل جمعیت را صادر کردند.

کرمی گفت: دولت در برنامه ششم توسعه درصدد کشت برنج و ‌پنبه تراریخته در دو میلیون هکتار از اراضی است که این اقدام را می‌توان بازی با جان مردم دانست و در حالی که 37 کشور دنیا کشت محصولات تراریخته را ممنوع کرد‌ه‌اند مسئولان کشوری درصدد واردات این محصولات تراریخته هستند.

بنیانگذار انجمن بیوتکنولوژی ایران خاطرنشان کرد: در حالی که عامل 70 درصد بیماریها غذا است پنج میلیارد دلار مواد غذایی به کشور وارد می‌شود و واردکنندگان محصولات تراریخته به کشور کمر کشاورزان ایرانی را خرد کردند که به جای مهندسی کشاورزی، بذر تراریخته در کشور تولید می‌شود.

این متخصص بیوتکنولوژی افزود: بیش از 40 درصد برنج تهران و‌ البرز تراریخته است و مراجع تقلید و مسئولان تحقیقات کشاورزی بارها اعلام کردند که تولید و واردات محصولات تراریخته بدون مجوز، ممنوع است ولی در چند هفته گذشته برچسب گذاری محصولات تراریخته تصویب شد.

این فوق تخصص مهندسی ژنتیک بیان کرد: اکنون‌ ما در موسسات تحقیقاتی در حال رصد و‌ شناسایی، پایش، کنترل و حفاظت ضربه‌های بیوتروریسم دشمنان هستیم و این تنها قانون کشور در مقابله با آلودگیهای بیوتروریسم است.

کرمی عنوان کرد: زعفران ژنوم ژنتیک ایران است که سالانه 600 میلیون دلار صادرات دارد ولی سوئیس گونه‌هایی از زعفران ایران را با سرقت ژنتیک، تولید کرده و به فروش می‌رساند که این موضوع سبب سقوط بازار این محصول در ایران می‌شود.

وی افزود: بنده به وزارت بهداشت که متولی اصلی امر سلامت در کشور است نقد جدی دارم زیرا باید به جای افزایش سرمایه‌گذاری در بحث توسعه بیمارستانها، در موضوع پیشگیری از بیماری سرمایه‌گذاری کرد تا بسیاری از مشکلات جامعه برطرف شود.

به گزارش تسنیم، کرمی خاطرنشان کرد: اکنون ایران سه برابر کشور انگلیس دستگاه سیتی‌اسکن، دپارتمان آنژیوگرافی و ‌آندوسکوپی دارد زیرا شرکتهای تجاری با جان و سلامت مردم در حال تجارت کردن هستند.

وی افزود: اکنون رفتار، فرهنگ، سنت، رسوم و‌ معماری شهری ما هیچ شباهتی به سبک زندگی اسلامی ندارد و با وجود افزایش آسایش، آرامش از دست رفته است که دستیابی به آرامش با اصلاح سبک زندگی به دست می‌آید.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها