نیروهای یمنی مواضع خود را در "مخا" بازپس گرفتند

پنج‌شنبه 12 اسفند 1395 - 14:28

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن، با حمله به نیروهای مزدور در شرق منطقه مخا در تعز، مواضع خود را از این نیروها بازپس گرفتند.

العالم یمن
به گزارش خبرنگار العالم از یمن، نیروهای ارتش و کمیته مردمی یمن، با حمله به مزدوران عربستان سعودی در شرق مخا در تعز، مواضعی را که هفته پیش از دست داده بودند، بازپس گرفتند.
براساس این گزارش، نیروهای یمنی همچنین مقادیری سلاح و مهمات را از نیروهای مزدور به دست آوردند و شماری از آنان را به هلاکت رساندند و ده ها تن را نیز مجروح کردند.
جبهه شمالی تعز نیز صحنه عملیات جدیدی از سوی نیروهای مشترک یمنی بود که به هلاکت شماری از مزدوران در مناطق الجحمليه، وادی صاله،عصيفره، الجره والأربعين منجر شد.
نیروهای یمنی درالجوف نیز به اردوگاه السلان در المصلوب حمله کردند و شمار زیادی از فرماندهان عناصر مزدور سعودی را در منطقه صفر الحنايا درالمتون به هلاکت رساندند که از جمله آن ها می توان سرهنگ محمد احمد الشوکانی فرمانده گردان دوم لشگر 122 وابسته به عناصر مزدور را نام برد.

نیروهای یمنی همچنین از پیشروی عناصر مسلح به سمت تپه المطار در منطقه صرواح ممانعت کردند و جمعی از آنان را در جبل صلب در نهم واقع در مأرب هدف قرار دادند.
همچنین شماری از عناصر مزدور نیز در شمال صحرای میدی در حمله توپخانه ای ارتش یمن به هلاکت رسیدند.
نیروهای ارتش و کمیته مردمی یمن همچنین مرکز نظامی محوله و برج العبادیه و پایگاه های کاخ سفید و الکرس و مدرسه الخوبه را در عمق خاک عربستان سعودی هدف قرار دادند و مواضع نظامیان سعودی را در غرب الطوال هدف قرار دادند.
جبهه نجران نیز صحنه حمله به مواضع رقابه السدیس و الحمر بود و مواضع نظامیان سعودی در تپه خاکستری مقابل اردوگاه الخضراء در مواضع الشبکه و الهرم و الشرفه هدف قرار گرفت و یک تانک سعودی آبرامز نیز در پایگاه العشه منهدم شد.

نیروهای یمنی در منطقه عسیر به مواضع و استحکامات ارتش سعودی در گذرگاه علب و فرماندهی محافظان مرزی و اردوگاه الحاجر و پایگاه های الشبکه و الزج حمله کردند و این حملات، پایگاه های نظامی در الهنجر و پشت رقابه الشعبه را نیز شامل شد و هدف قرار داد.

215

پربیننده ترین خبرها