کارایی بدون سرنشین یمن در مقابله با سعودی ها

کارایی بدون سرنشین یمن در مقابله با سعودی ها
پنج‌شنبه 12 اسفند 1395 - 17:43

هواپیماهای بدون سرنشین ساخت یمن موفقیت تجربه یمن در زمینه ساخت و تولید اینگونه جنگنده ها با اهداف نظامی و کارایی و اثربخشی آنها در مقابله با ائتلاف سعودی و مزدورانش را به اثبات رساند.

العالم ـ یمن

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، برخی منابع آگاه تاکید کردند که ائتلاف سعودی به نیروها و مزدوران خود در تمام محورها دستور داده است تا بالاترین درجه احتیاط را بکارگیرند و محل نگهداری ذخایر ومهمات و تجهیزات و اسلحه را پنهان نگه دارند تا هواپیماهای شناسایی نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی از محل آنها مطلع نشوند.

خبرگزاری رسمی یمن"سبا" از این منابع نقل کرده است که این دستور نوعی تایید و گواه از جانب دشمن به کارایی و اثربخشی هواپیماهای بدون سرنشین یمن است که توانستند ضربات مهلکی به نیروها و تجهیزات و مزدوران سعودی وارد کنند. همچنین بیانگر ماهیت مقابله و رویارویی با قهرمانان ارتش و کمیته های مردمی و میزان موفقیت اسطوره ای اداره صنایع نظامی یمن در مقابله با سلاح های پیشرفته ای که یمن را هدف قرار داده اند.

به گفته این منابع، قدرت وتوان بالای دشمن فقط توانست میزان هزینه تجاوزگری به یمن و ملت آن را دوچندان کند و هرگونه پیشرفت موقت دشمن فقط رکورد بالاترین هزینه اقتصادی و انسانی و تکنولوژی در جنگها را به ثبت رساند. ائتلاف سعودی با قهرمانانی روبروست که سلاح سنتی ساده را به سلاحی فعال تبدیل کردند همچنین ساده ترین امکانات در هنگام محاصره را به دستاوردهای موشکی و فنی تبدیل کردند که تاریخ آن را به ثبت خواهد رساند.

منابع مزبور با تاکید بر اینکه بهبود عملکرد و اقدامات توسعه ای در تمام زمینه های مرتبط با میدان مقابله با نیروهای اشغالگر همچنان ادامه دارد، به اقدامات غافلگیرانه دیگری در زمینه ساخت و توسعه در آینده اشاره کردند.

210

پربیننده ترین خبرها