پس لرزه های گاف اسکار همچنان ادامه دارد

پس لرزه های گاف اسکار همچنان ادامه دارد
جمعه 13 اسفند 1395 - 01:25

دو کارمند عامل بروز اشتباه در اعلام نام برندگان در مراسم اسکار، از کار برکنار شدند.

شبکه تلویزیونی یورونیوز گزارش کرد دو کارمند عامل بروز اشتباه در اعلام نام برندگان بهترین فیلم در مراسم اسکال امسال، از سمت خود برکنار شدند.

براثر این اشتباه ابتدا فیلم لالالند به  عنوان بهترین فیلم معرفی شد، اما به فاصله کوتاهی مشخص شد که فیلم مهتاب برنده اسکار بهترین فیلم بوده  و مجری برنامه این اشتباه را تصحیح کرد.

این گزارش می افزاید بنا بر اعلام سخنگوی آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک، در پی بروز اشتباه در اعلام نام برندگان مراسم اسکار سال جاری میلادی توسط مارتا رویز و برایان کالینان، شرکت پرایس واتر هاوس کوپرز از تعلیق همکاری این دو کارمند خبر داده است.

اشتباه در اعلام نام برندگان جایزه اسکار زمانی رخ داد که برایان کالینان به اشتباه به مجریان برنامه در زمان اعلام نام بهترین فیلم، پاکت نام برنده بهترین بازیگر زن را داد.

شاهدان می گویند در زمان برگزاری جشنواره اسکار و تحویل دادن پاکت اسامی برندگان به مجریان برنامه، برایان کالیان مشغول گرفتن عکس از مراسم اسکار و پست کردن آنها در حساب تویترش بوده است و همین موضوع سبب بروز اشتباه شده است.

مارتا رویز و برایان کالینان دو تن از حسابداران شرکت پرایس واتر هاوس کوپرز هستند که برای سال های متمادی مسئولیت مستقیم شمارش آرای رای دهندگان اسکار و تهیه پاکت نام برندگان نهایی را بر عهده داشتند.

این شرکت، یک موسسه چند ملیتی خدمات حرفه ای است که طیف وسیعی از خدمات در زمینه های مشاوره مدیریتی، مشاوره مالی، مشاوره حقوقی، مالیاتی و حسابرسی را در سطح بین المللی ارائه می دهد و از هشتاد و سه سال پیش تاکنون با اسکار در زمینه شمارش آراء حدود هفت هزار رای دهنده و تهیه مخفیانه اسامی برندگان، همکاری دارد.

شرکت پرایس واتر هاوس کوپرز اعلام کرد مسئولیت کامل اشتباهی را که روز یکشنبه بیست و ششم فوریه سال جاری در جریان اعلام نام برندگان در مراسم اسکار روی داد، می پذیرد. شرکت پرایس واتر هاوس کوپرز، در کنار شرکتهای  ارنست اند یانگ، دیلویت و کی پی ام جی، چهار موسسه بزرگ حسابرسی عمومی در جهان محسوب می شوند.

درآمد سالیانه این شرکت، در سال دو هزار و چهارده بیش از سی و چهار میلیارد دلار بوده است و تعداد کارمندان آن در حال حاضر در یکصد و پنجاه و شش کشور جهان، بیش از یکصد و نود هزار نفر است.

ریشه های تاسیس این شرکت به سال هزار و هشتصد و چهل و نه و تاسیس شرکت پرایس واتر هاوس بازمیگردد.

شاخه دیگری از این شرکت، کوپر برادرز است که در سال هزار و هشتصد و پنجاه و چهار توسط ویلیام کوپرز تاسیس شد.

شکل فعلی شرکت پرایس واتر هاوس کوپرز، حاصل ادغام شرکتهای پرایس واتر هاوس و کوپرز برادرز در سال هزار و نهصد و نود و هشت است.

در حال حاضر دفتر مرکزی این شرکت در انگلیس و در شهر لندن قرار دارد.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها