اعتراف دو مقام دیگرنزدیک به ترامپ به ارتباط باروسها

اعتراف دو مقام دیگرنزدیک به ترامپ به ارتباط باروسها
جمعه 13 اسفند 1395 - 04:27

درحالی که عواقب افشاگری درباره ارتباط اطرافیان ترامپ با سفیر روسیه درواشنگتن درهفته های گذشته برای دولت جدید آمریکا گران تمام شده است، دو مقام دیگر مبارزات انتخاباتی ترامپ اعتراف کرده اند که با سفیر روسیه در واشنگتن تماس داشته اند.

العالم - آمریکا

خبرگزاری رویترز گزارش کرد: روزنامه یو اس ای تودی روز پنجشنبه نوشت دست کم دومقام دیگر در کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا گفتند با سرگئی کیسلیاک سفیر روسیه در آمریکا در کنفرانسی در حاشیه کنوانسیون ملی جمهوریخواهان در ماه ژوئیه گذشته دیدار و گفتگو کرده اند.

این روزنامه افزود جی دی گوردون که مدیر امنیت ملی ستاد انتخاباتی ترامپ بود و کارتر پیج، عضو دیگر کمیته مشورتی امنیت ملی ستاد انتخاباتی ترامپ با سفیر روسیه دیدار کرده اند.

این درحالیست که چاک شومر رهبر اقلیت دموکرات در سنای آمریکا روز پنجشنبه خواستار استعفای جف سشنز دادستان کل آمریکا شد.

گزارش ها نشان می دهد سشنز در طول دوره تبلیغات انتخاباتی در آمریکا دو بار با سفیر آمریکا در روسیه دیدار کرده است؛ ارتباطاتی که منجر به درخواست های کنگره درباره شفاف سازی این مسئله توسط شومر شده است تا از تحقیقات دستگاه دادگستری آمریکا درباره این مسئله جلوگیری شود. 

در پی بالا گرفتن فشارها در مورد ماهیت تماس های مایکل فلین مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا با روسیه او بیست و ششم بهمن ماه از مقام خود استعفا کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها