يک فعال سياسي:

اعتراض ها علیه آل خليفه گسترش مي یابد

اعتراض ها علیه آل خليفه گسترش مي یابد
شنبه 4 تير 1390 - 05:17

يک فعال سياسي بحرين با اشاره به اين که تظاهرات ديروز (جمعه) به منظور اعلام همبستگي ملت با رهبران گروههاي مخالف رژيم حاکم برگزار شد؛ تاکيد کرد که بحريني ها اعتراضات عليه رژيم آل خليفه را گسترش خواهند داد.

"يحيي الحديد" شنبه در گفت وگو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: ملت بحرين روز جمعه ثابت کرد که به انقلاب تا تحقق حقوق مشروع آن پايبند بوده و به آن ادامه خواهد داد.

به گفته اين فعال سياسي بحرين ، تظاهرات ديروز اعلام اين مساله بود که مردم بحرين نمي توانند در برابر محاکمه رهبران خود سکوت کنند و خواهان آزادي زندانيان سياسي و محاکمه و زنداني شدن جنايتکاران و قاتلاني هستند که دستهايشان به خون مردم اين کشور آغشته است.

الحديد تاکيد کرد: ملت بحرين شيوه هاي اعتراض ضد رژيم آل خليفه را گسترش خواهد داد زيرا اين رژيم زبان منطق ومعني اعتراض مسالمت آميز را نمي فهمد.

وي با اشاره به اين که مرحله کنوني براي ملت بحرين مرحله دفاع از خود ، مقاومت و فداکاري است؛ افزود: حکومت بحرين ديکتاتوري و قبيله اي است به همين دليل نظرات طرف مقابل را نمي پذيرد و تصور مي کند که مالک اين سرزمين و ساکنان آن است.

الحديد گفت: آل خليفه در تلاش است تا حکومت ديکتاتوري و قبيله اي را به ملت تحميل کند اما ملت بحرين همواره از دهه هاي گذشته با اين گونه تصورات مخالف بوده و تلاش مي کند به هر شکل ممکن اعتراض خود را به رژيم و سياست هاي آن نشان دهد.

اين فعال بحريني افزود: ملت با سياست هاي سرکوبگرانه و ديکتاتور مابانه آل خليفه مخالف است و حضور ارتش هاي بيگانه را در  کشور نمي پذيرد و حق دارد از خود دفاع کند.

به گفته الحديد رژيم آل خليفه راهکار سياسي را در برخورد با ملت کنار گذاشته و به شيوه هاي نظامي براي رويارويي با تظاهرات مسالمت آميز روي آورده است و تصور مي کند که ملت در برابر اينگونه سياست ها تسليم مي شود.

وي با اشاره به درخواست رژيم بحرين براي گفت وگو با مخالفان و معترضان افزود: آل خليفه در اين زمينه صادق نيست.

الحديد هدف از طرح چنين درخواست هايي را گمراه کردن جامعه بين المللي عنوان و خاطرنشان کرد: رژيم آل خليفه مي کوشد چهره خود را در جهان بهبود بخشد و چنين وانمود کند که مخالفان گفت وگو را نپذيرفته اند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها