تاکید راهپیمایان یمنی بر ایستادگی مقابل جنایات متجاوزان

تاکید راهپیمایان یمنی بر ایستادگی مقابل جنایات متجاوزان
جمعه 13 اسفند 1395 - 19:35

بیانیه راهپیمایی « نیروی سخت و مقاوم » در صنعا پایتخت یمن در حمایت از موفقیتهای ارتش و کمیته های مردمی و یگانهای موشکی و اداره تولیدات نظامی منتشر شد.

العالم - یمن

شبکه تلویزیونی المسیره بیانیه راهپیمایی مردمی در صنعا پایتخت یمن را که در حمایت از موفقیتهای ارتش و کمیته های مردمی و یگانهای موشکی و اداره تولیدات نظامی برگزار شد منتشر کرد. در این بیانیه آمده است با وجود همه جنایات و استکبار متجاوزان سعودی آمریکایی، ملت یمن ایستادگی بی نظیری از خود نشان داده است.
در این بیانیه همچنین از یگان های موشکی قدردانی شده و از آنها خواسته شده است با شدت به نیروهای متجاوز حمله کنند. مردم صنعا بر ایستادگی و ثبات بی نظیر ملت یمن با وجود همه جنایتهای متجاوزان سعودی آمریکایی تاکید کردند.
به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، راهپیمایان در پایان راهپیمایی دهها هزار نفری خود با عنوان «نیروی سخت و مقاوم» که در حمایت از موفقیتهای ارتش و کمیته های مردمی و یگانهای موشکی و اداره تولیدات نظامی در صنعا پایتخت یمن برگزار شد بیانیه ای منتشر کردند که متن آن بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ما همچنان به جهاد مقدس خود و دفاع از دین و وطن و آزادی و استقلال و ایستادگی در مقابل کشورهای کفر و نفاق از کشورهای استکبار جهانی و در مقدمه آنها آمریکا و اسرائیل و همچنین رژیم عربستان ادامه می دهیم.
مدت دو سال است که کشورهای متجاوز پلیدترین جنایات و تعدی ها را در حق ملت یمن مرتکب می شوند. هزاران نفر از زنان و کودکان و سالمندان را کشتند و خانه ها را روی سرشان ویران کردند و حتی مراسم عزاداری از حملات آنان در امان نبود. هزاران تن از یمنی های بیگناه کشته شدند. آمریکا و ائتلاف ستمگر آن زیربناهای یمن را نابود و محاصره تنگی را بر ما تحمیل کردند. از آغاز تجاوز زمینی، هوائی و دریایی و با وجود همه این جنایات و استکبار آمریکایی صهیونیستی سعودی، ملت مومن و بزرگ یمن از خود ایستادگی، ثبات، دلاوری و اقتدار بی نظیری به نمایش گذاشت؛ در اثر این ایستادگی، کشورهای متجاوز خوار شدند، هزاران تن از نظامیان، خودروها و تجهیزات جنگی اش از بین رفتند و اقتصادش در آستانه فروپاشی قرار گرفته است.
یگانهای موشکی یمن اقدام به ساخت موشکهای بالستیک می کنند که به پایتخت شاخ شیطان (عربستان) می رسند و به یاری خدا در آینده به دورتر از آن هم خواهند رسید. همچنین هواپیماهای بدون سرنشین و توپها و ضدهوایی های پیشرفته ساخته شدند تا مرحله ای جدید از نبرد و نیروی مقاوم و سرسخت ملت بزرگ یمن را به عرصه ظهور برساند.
پس از گذشت دو سال از ایستادگی اسطوره ای، بر موارد زیر تاکید می کنیم.
1- پس از موفقیت مرحله اول و دوم از طرح موسوم به «اشداء» و پیوستن بسیاری از جوانان به جبهه ها برای مقابله با متجاوزان، شروع به کار مرحله سوم را اعلام می داریم. به یاری خدا این مرحله گسترده تر و قدرتمندتر از دو مرحله سابق و پیوستن جوانان به آن بیشتر خواهد بود. از همه حاضران می خواهیم به این فراخوانی پاسخ مثبت دهند و کمیته ها و تیمهای خود را در همه محله ها برای تقویت دو جبهه داخلی و خارجی روانه سازند و جبهه ها را با مردان و اموال خود یاری دهند و در مقابل همه توطئه گران بایستند.
2- تایید و تبریک خود را به یگانهای موشکی که افتخار و سربلندی همه یمنی های آزاده به شمار می روند اعلام می داریم و از آنها می خواهیم با تمام توان به دشمن ضربه بزنند و از خدا برایشان توفیق و استواری را مسئلت داریم و تاکید می کنیم که باید به پیشرفته تر کردن نیروی موشکی ادامه دهند تا دست برتری داشته باشند و بینی مستکبران را به خاک بمالند.
3- از همه آزادگان جهان، ملتها و دولتها، می خواهیم به مسئولیت های انسانی خود عمل کنند و به کشورهای متجاوز برای پایان دادن به تجاوزشان و شکستن محاصره ملت آزاد و بزرگوار یمن فشار بیاورند؛ و مسئولیت انسانی و تاریخی خود را در متوقف ساختن تجاوز ستمگرانه و وحشیانه بر یمن بپذیرند.
4- از سازمان ملل می خواهیم حقوق کارمندان را پرداخت کند و به تعهدات خود در پرداخت حقوق همه کارمندان عمل کند.
5- به کشورهای متجاوز می گوییم که هر جایی را که می خواهید یا هرچه را که می خواهید بمباران کنید و جنایات و کشتارهای خود را تا هر جا می خواهید پیش ببرید، زیرا از شما چیز دیگری انتظار نمی رود، اما بدانید که تسلیم در فرهنگ یمنی ها هیچ جایی ندارد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

پربیننده ترین خبرها