نیروهای یمنی سه نظامی سعودی را به هلاکت رساندند

نیروهای یمنی سه نظامی سعودی را به هلاکت رساندند
شنبه 14 اسفند 1395 - 00:24

ارتش و کمیته های مردمی یمن طی ساعات گذشته پیروزی هایی در جبهه های مختلف دفاع از وطن در مقابل متجاوزان سعودی – آمریکایی به دست آوردند.

العالم یمن
یک منبع نظامی در وزارت دفاع یمن در بیانیۀ رسمی تأکید کرد دو نظامی سعودی هدف تک تیراندازان یمنی در پایگاه الفریضه جیزان قرار گرفتند و کشته شدند. یک نظامی هم در مرکز نظامی عفره در جیزان کشته شد و توپخانه ارتش و کمیته های مردمی مواضع ارتش عربستان را در مرکز محوله زیر آتش قرار دادند.
این منبع خاطرنشان کرد مواضع ارتش سعودی در ورودی علب در عسیر مورد حملۀ نیروهای مشترک یمنی واقع شد و اردوگاه پشتیبانی و شناسایی در نجران را هدف گلوله های مستقیم کاتیوشا قرار دادند.
در تعز یک منبع نظامی از هدف قرار گرفتن 3 خودرو در حملۀ موشکی به مواضع مزدوران در غرب کوه الخزان در شرق المخا خبر داد و گفت لشرکشی متجاوزان به سمت مواضع ارتش و کمیته های مردمی به سمت شرق المخا خنثی شد و 4 خودرو آنها در این عملیات از بین رفت.
این منبع خاطرنشان کرد واحدی از ارتش و کمیته های مردمی یک خودرو متعلق به مزدوران را در استان الجوف منهدم کردند که در اثر آن راکبان نیز به هلاکت رسیدند و در عملیات نیروهای مشترک به سمت اردوگاه السلان در بخش المصلوب هم دهها مزدور کشته و مجروح شدند.
202

پربیننده ترین خبرها