پيام تظاهرات جمعه وفاداري در بحرين

 پيام تظاهرات جمعه وفاداري در بحرين
شنبه 4 تير 1390 - 06:30

عضو "کنگره مردمي کمک به ملت بحرين" پيام تظاهرات ديروز تحت عنوان "جمعه وفاداري به رهبران مردمي" در بحرين را اعلام ادامه حضور قاطع ملت در صحنه تا برآورده شدن اهداف انقلاب عنوان کرد.

قاسم الهاشمي شنبه در مصاحبه با شبکه خبري العالم اظهار داشت: مردم با برگزاري اين تظاهرات که ديروز در همه مناطق بحرين برگزار شد؛ مي خواهند اين پيام را اعلام کنند که رژيم حاکم همچنان خون شهروندان را مي ريزد و با اين اقدام کشور را به لبه پرتگاه نزديک کرده است.

وي گفت: طرح مذاکره رژيم حاکم محکوم به شکست است و تنها روش براي پايان دادن به بحران بحرين پيروي از عقل و منطق است.

عضو "کنگره مردمي کمک به ملت بحرين" رژيم آل خليفه را به مذاکره واقعي فراخواند و خواستار ديدگاه واحد جهاني براي واداشتن سازمان ملل متحد براي برخورد قاطع با جنايتگري رژيم بحرين شد.

الهاشمي گفت: رژيم آل خليفه در زمينه مذاکره جدي نيست و طرح مذاکره همانگونه که آيت الله شيخ عيسي قاسم خطيب جمعه مسجد امام صادق (ع) در شهر الدراز بحرين، بيان کرد به علت صدور حکم اعدام عليه افراد محبوب مردم ، بازداشت ها ، قتل و حبس زنان محکوم به شکست است.
 
عضو کنگره مردمي کمک به مردم بحرين، باهشدار به رژيم بحرين تاکيد کرد که آل خليفه بهتر است تا دير نشده مذاکرات واقعي را آغاز کند.
 
الهاشمي تصريح کرد: اقدامات سرکوبگرانه رژيم آل خليفه دوستان اين رژيم از جمله انگليس و آمريکا را به محکوم کردن اقدامات سرکوبگرانه آن واداشته است.

وي افزود: رژيم منامه به هيچ قانون نوشته و نانوشته اي پايبند نيست به گونه اي که دوستانش تحت فشار شديد افکار عمومي جهان مجبور به محکوم کردن اقدامات اين رژيم شدند.
 
الهاشمي با تاکيد بر اين که صرف محکوم کردن فايده اي ندارد؛ خاطرنشان کرد: آخرين محکوميت از سوي بان کي مون دبيرکل سازمان ملل متحد صادر شد که نوعي محکوميت مؤدبانه بود اين در حالي است که رژيم منامه حتي از بازداشت و شنکنجه زنان و دختران نيز ابايي ندارد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها