منابع صهیونیستی خبر دادند:

کشته شدن 5 دانشمند هسته ای روس

کشته شدن 5 دانشمند هسته ای روس
شنبه 4 تير 1390 - 07:17

منابع خبري صهيونيستي تاکيد کردند، در جريان سانحه هوايي هفته گذشته در روسيه، 5 دانشمند هسته اي روس که در تاسيس نيروگاه بوشهر نقش داشتند، کشته شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، روزنامه هاآرتص چاپ رژیم صهیونیستی به نقل از منابع امنیتی روس اعلام کرد، 5 دانشمند هسته ای روس که در تاسیس نیروگاه هسته ای بوشهر فعالیت داشتند، در جریان سقوط هواپیمای توپولوف 134کشته شدند.

کارشناس نظامی روزنامه هاآرتص در مطلبی نوشت: منابع امنیتی روس به طرف اسرائیلی اعلام کرده اند که در حادثه سقوط هواپیما چند دانشمند روس کشته شده اند.

هاآرتص با بیان اینکه این افراد از کارشناسان و طراحان اصلی تاسیسات هسته ای ایران در بوشهر هستند، اسامی آنها را، "سرگي ريجسكوپ"، "گنادي بنيوك"، "نيكولاي تريكونوپ"، و "اندره تريكونوپ"، عنوان کرد، این روزنامه تاکید کرد که نام دانشمند پنجم اعلام نشده است.

این درحالی است که مقامات روسیه تا کنون هیچ گونه واکنشی به خبرهای منتشر شده، مبنی بر کشته شدن این دانشمندان هسته ای، نشان نداده اند.

روسیه علت سقوط این هواپیما را اشکال فنی عنوان کرده است. منابع خبری روسیه تاکید کرده اند در جریان این حادثه که شامگاه دوشنبه گذشته روی داد، 44 نفر کشته شدند.



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها