هواپیمایی امارات، اتهامات اروپا را رد کرد

هواپیمایی امارات، اتهامات اروپا را رد کرد
شنبه 14 اسفند 1395 - 19:08

شرکت هواپیمایی امارات، ادعاهای شرکت های لوفت هانزا و ایرفرانس کی ال ام را درباره تاثیر منفی گسترش پروازهای شرکت‌های هواپیمایی خلیج فارس بر عملیات این شرکت ها در آسیا را تکذیب کرد.

العالم - امارات

به نوشته پایگاه خبری روسیا الیوم، سخنگوی شرکت هواپیمایی امارات با بیان اینکه این شرکت از آزادی رقابت وانتخاب مصرف کننده حمایت می کند، افزود: «پروازهای این شرکت بین اروپا وآسیا با یک توقف در دبی، به نفع مصرف کنندگان است، افزون براینکه با افزایش گزینه های پرواز و مقصدها برای مسافران، به عرضه تقاضاهای بیشتر، کمک می کند.

شرکت های هواپیمایی اروپایی هم تصمیم گرفته اند که مانند شرکت های هواپیمایی آمریکایی عمل کنند ورقبای خود درکشورهای حوزه خلیج فارس را تحریک کنند تا قوانینی را وضع کنند که از پروازهای این شرکت ها از این کشورها به مقصد اروپا و بالعکس کم کنند.

دراین ارتباط، روسای اجرایی شرکت های لوفت هانزا و ایرفرانس کی ال ام با نوشتن نامه ای به «ویولتا بولک» کمیسر حمل ونقل اتحادیه اروپا از او خواستند تا اقداماتی را که نقض قانون رقابت به شمار می رود، معرفی کند و محدودیت هایی را برحقوق حمل و نقل به عنوان مجازات وضع کند.
روسای این شرکت ها افزودند که گسترش فعالیت های شرکت های هواپیمایی کشورهای حوزه خلیج فارس دراروپا به مدت بیش از ده سال، خسارت های زیادی به شرکت های هواپیمایی اروپایی وارد کرده است.
هدف از تلاش های شرکت های هواپیمایی اروپایی همزمان با اقدامات مشابه شرکت های هواپیمایی آمریکایی که تصمیم به کمک گرفتن از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گرفته اند، اتخاذ اقدامات و تصمیمات سرسختانه درحق شرکت های هواپیمایی خلیج فارس است.
215

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها