جوانی که به اشتباه، همسرش را سوزاند!

جوانی که به اشتباه، همسرش را سوزاند!
شنبه 14 اسفند 1395 - 20:02

جوان هندی در اجرای رسم سوزاندن مرده، جسد نیمه جان همسرش را به گمان این که مرده است، به آتش کشید، اما اندکی بعد شوکه شد.

العالمگوناگون

جوان هندی که با استناد به گواهی پزشکان گمان می کرد همسرش فوت کرده است، به تبعیت از رسم سوزاندن مردگان، جسد همشرش را به آتش کشید، اما ناگهان با حادثه ای شوکه کننده مواجه شد.

نیروهای امداد رسانی هند در این خصوص اعلام کردند که زن جوان 24ساله براثر بیماری ریوی در بیمارستانی در ایالت" اوتار برادیش" در شمال هند، فوت شد و همسر 23 ساله اش جسد او را تحویل گرفت و همراه دوستانش جسد را به مکان سوزاندن مردگان بردند و چند ساعت بعد سوزاندن جسد را شروع کردند.

به نوشته یک روزنامه فرامنطقه ای، یکی از حاضران در مکان سوزاندن مردگان، شک کرد که این زن جوان نمرده باشد، اما کسی به وی توجه نکرد و مراسم سوزاندن آغاز شد زیرا به ظاهر هیچ علامتی دال بر زنده بودن وی دیده نمی شد؛ اما ساعتی بعد نتایج کالبد شکافی جسد سوخته، از وجود علائم حیاتی در این جسد در هنگام سوختن حکایت داشت و این دلیل بر آن بود که این زن جوان هنگام سوزانده شدن نفس می کشیده است.

به این ترتیب دو پزشکی که جسد این زن جوان را تشریح کردند به این نتیجه رسیدند که وی بر اثر مشکلات ریوی فوت نکرده، بلکه شوک ناشی از سوختن در زمان زنده بودن، باعث مرگ او شده است. 

213

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها