دستگیری پسر عموی البغدادی در موصل+ویدئو

يکشنبه 15 اسفند 1395 - 11:24

نیروهای پلیس فدرال عراق موفق شدند پسر عموی ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش را دستگیر کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع نیروهای پلیس فدرال عراق تاکید کرد که این فرد در چارچوب عملیات اطلاعاتی دقیق در منطقه الجوسق در غرب موصل دستگیر شده است.

ویدئوی منتشر شده از سوی منابع عراقی پسر فردی را نشان می دهد که پس از دستگیری در محاصره نیروهای پلیس فدرال عراق درحال انتقال است.

گروه تروریستی داعش از زمان آغاز عملیات آزاد سازی موصل تاکنون خسارت گسترده ای متحمل شده و صدها تن از عناصر خود را ازدست داده است.

براساس تازه ترین گزارشها همچنین سرکردۀ داعش به علت شکست های سنگین این گروه تروریستی در موصل، فرماندهان عراقی خود را عزل کرد.

یک منبع محلی در استان نینوا در شمال غرب عراق گزارش کرد: ابوبکر بغدادی درپی شکست های سنگین اخیر این گروه تروریستی فرماندهان عراقی خود را که در موصل با ارتش می جنگیدند ، عزل کرد.

این منبع که خواستار فاش نشدن نام خود شد ، افزود: بغدادی پس از این اقدام، تعدادی از اتباع عرب و غیرعرب را برای فرماندهی درگیری های مناطق تحت تصرف خود در غرب موصل منصوب کرده است.

منبع مذکور خاطرنشان کرد: بغدادی به فرماندهان عراقی خود اطمینان ندارد زیرا در درگیری های اخیر متحمل شکست های سنگینی شده و استحکامات دفاعی خود را از دست داده اند. 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها