ادعای تکراری رژیم بحرین: شناسایی گروه تروریستی مرتبط با ایران!

ادعای تکراری رژیم بحرین: شناسایی گروه تروریستی مرتبط با ایران!
يکشنبه 15 اسفند 1395 - 12:51

دادستان کل بحرین ادعا کرد یک "گروه تروریستی" با بیش از 54 عضو به سرکردگی شخصی در آلمان را کشف کرده است که درصدد بودند برای آموزش از آن کشور خارج شوند.

 العالم بحرین

احمد حمادی، دادستان رئیس دفتر مبارزه جرایم تروریستی و دادستان کل بحرین مدعی شد از مجموع عناصر این گروه تروریستی 41 نفر در بحرین حضور دارند، 12 نفرشان در خارج از بحرین و کشورهایی همچون ایران و عراق هستند و یک نفرشان در آلمان است. 10 نفر از مجموع عناصر این گروه تروریستی فراری هستند و 25 عضو دیگر که اقدام به اجرای چند عملیات تروریستی کرده‌اند، بازداشت شده‌اند.
دادستانی بحرین اعلام کرد تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.
به گفته حمادی تحقیقات انجام شده حاکی از آن است سرکرده این گروه در آلمان عملیات سفر این افراد به ایران و عراق برای آموزش با هدف آموزش استفاده از مواد منفجره و سلاح در اردوگاههای سپاه پاسداران ایران را هماهنگ می کرده است تا این افراد برای انجام عملیات در بحرین آماده شوند.
حمادی، اتهام اعضای این گروه را به زمینه سازی برای "جرایم تروریستی" با هدف اخلال در نظم عمومی و به خطر انداختن امنیت بحرین دانسته است.
این نخستین بار نیست که نظام آل خلیفه بحرین، دولت ایران را به دخالت در امور داخلی خود متهم می‌کند. در عین حال نخستین بار نیست که دولت منامه ادعای بازداشت، دستگیری یا درگیری با افراد "مورد حمایت ایران" یا "آموزش‌دیده توسط سپاه پاسداران" را مطرح می‌کند.
بحرین مقر فرماندهی ناوگان پنجم ایالات متحده است.
 

پربیننده ترین خبرها