ترفند دزد حرفه ای برای سرقت اتومبیل شاهزاده

ترفند دزد حرفه ای برای سرقت اتومبیل شاهزاده
يکشنبه 15 اسفند 1395 - 13:17

سایت انگلیسی "سان" پرده از جزئیات سرقت اتومبیل 97 هزار پوندی شاهزاده سعودی در لندن توسط یک دزد حرفه ای برداشت.

العالم - عربستان سعودی

به نوشته سان یکی از شاهزاده های سعودی به نام "محمد بن ابراهیم" اخیرا اتومبیلش را در یک پارکینگ اختصاصی در لندن گذاشت و از راننده ای خواست هر هفته به آن سر بزند و خود لندن را به قصد سفر خارجی ترک کرد.
"سان" افزود پس از ناپدید شدن خودرو، فردی به نام "محمد حمزه" دراین ارتباط دستگیر شد که ضمن اعتراف به سرقت اتومبیل شاهزاده در دادگاه گفت: با ادعای مالکیت خودرو از شورای ثبت خودروها و راهنمایی و رانندگی درخواست کرد سوئیچ جدیدی به او بدهند. بنابر اطلاعات  منتشر شده، این سارق به خواسته خود رسید و به راحتی سوار بر خودرو پارکینگ را ترک کرد. شورای ثبت خودروها می گوید که درباره تغییر مالکیت خودرو از شاهزاده سعودی استعلام شده بود اما او پاسخی به این درخواست نداد.
دادگاه لندن اتهامهای دیگری از جمله جعل و کلاهبرداری به دزد 26 ساله وارد و تاکید کرد که این سرقت در نوامبر گذشته رخ داده است. وی همچنین 5 جرم مشابه دیگر را هم مرتکب شده است. دادگاه این متهم را تا زمان صدور حکم نهایی  به قید کفالت آزاد کرد است.
اما کاربران شبکه های اجتماعی در پشت سرقت از شاهزاده لندن نشین به ماجرای ثروت های میلیاردی شاهزادگان سعودی از درآمدهای نفتی باد آورده آن کشور پرداخته اند که سهم اندک و ناچیزی از آن به مردم عربستان می رسد. کاربران با برپا کردن جنجال گسترده، خاندان حاکم بر عربستان را به دلیل تجمل گرایی به شدت مورد انتقاد قرار داده اند مخصوصا که خبر مربوط به خودرو گران قیمت شاهزاده سعودی همزمان با سفر پادشاه عربستان به بالی اندونزی منتشر شده است. تجملات و مخارج هنگفت این سفر که با داستان های هزار و یک شب مقایسه شده، نه تنها مردم عربستان بلکه ساکنان سایر نقاط جهان را شگفت شده کرده است.208

 

 

پربیننده ترین خبرها