نفت تهران صفر- پرسپولیس 2

نفت تهران صفر- پرسپولیس 2
يکشنبه 15 اسفند 1395 - 18:51

پرسپولیس که نیمه دوم را هجومی آغاز کرده بود بالاخره مزد تلاش هایش را گرفت و با وجود دفاع متمرکز نفت توانست 2 بر صفر این تیم را شکست بدهد.

العالم ـ ایران

بازی دو تیم پرسپولیس و نفت تهران که درنیمه اول مساوی به پایان رسیده بود، سرخ پوشان با استفاده از دفاع متمرکز نفت توانستند از شوت پشت جریمه سروش رفیعی قفل دروازه حریف را در نیمه دوم باز کنند و اولین گل خود دراین بازی را به ثمر برساند.

مهدی طارمی هم گلزنی هایش را به لیگ آورد و موفق شد در دقایق پایانی با گلی دیدنی نفت را کاملا تسلیم کند و در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر صفر به نفع پرسپولیس به پایان رسید.
به گزارش "ورزش سه"، غیبت 5 مهره اصلی پرسپولیس نوید یک دیدار سخت برای شاگردان برانکو ایوانکوویچ را می داد اما اخراج دروازه بان جوان نفت باعث شد تا علی دایی و تیمش چاره ای جز قبول شکست نداشته باشند و در نهایت با دوگلی که در نیمه دوم به ثمر رساندند اکنون خود را مدعی اصلی قهرمانی بدانند و در هفته های پایانی تنها یک اتفاق عجیب می تواند آنها را از این هدف دور کند.
یکی از حوادث مهم بازی دو تیم پرسپولیس و نفت تهران که در ورزشگاه تختی تهران برگزار می شود، اخراج دروازه بان نفت بود.

داور مسابقه:  رضا کرمانشاهی و داوران کمک، بابک داوری – رحیم شاهین

 اکبر صادقی(نفت تهران)، فرشاد احمدزاده(پرسپولیس) کارت زرد دریافت کرده اند

و نادرصفرزایی دروازه بان نفت تهران هم به با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شده است.

بازیکنان تیم نفت تهران شامل:  نادر صفرزائی، ایگور پراهیچ، احمد آل‌نعمه، فرید محمدی‌زاده، رضا علیاری، اکبر صادقی، ایمان مبعلی، ارسلان مطهری، محمد قاضی، علیرضا عزتی و آندرانیک تیموریان

سرمربی: علی دایی

 بازیکنان تیم پرسپولیس شامل: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، صادق محرمی، شهاب کرمی، مهدی طارمی، محسن مسلمان، سروش رفیعی، علی علیپور و سامان نریمان جهان

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها