حسنی مبارک از این پس چه می کند؟

حسنی مبارک از این پس چه می کند؟
يکشنبه 15 اسفند 1395 - 19:57

رئیس جمهور اسبق مصر گفت پس از ترک بیمارستان در خانه خواهد ماند و رسانه های مصری را دنبال نمی کند و در عوض برخی مجلات فرانسوی و روسی را مطالعه خواهد کرد.

العالم - مصر

به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما پایگاه اینترنتی العربیه  در گزارشی نوشت: نوار صوتی جدیدی که روزنامه صوت الامه مصر منتشر کرد نشان می دهد حسنی مبارک رئیس جمهور اسبق درباره برخی امور حرف زده اما به شیوه ای دیپلماتیک از پاسخ دادن به برخی سوالات سخت طفره رفته است. دینا الحسینی در گفتگو با العربیه گفت با رئیس جمهور اسبق از طریق تلفن یکی از دستیارانش گفتگو کرده است. وی شاد و خندان بود. پس از اینکه این خبرنگار از مبارک پرسید پس از تبرئه شدن از قتل تظاهر کنندگان پس چه کسی آنها را کشته است، به شوخی پاسخ داد: از من و علاء و جمال دور شو و تلاش نکن با آنها صحبت کنی ، آنها با رسانه ها گفتگو نمی کنند و به درخواست خبرنگاران برای گفتگوی مطبوعاتی پاسخ مثبت نمی دهند.

الحسینی افزود مبارک از گفتگو و پاسخ به برخی از سوالات خودداری کرد و خودش را به آن راه زد و گفت مبارک نیست و یکی از دستیارانش است و او خالد ثابت است اما بازگشت و به برخی از سوالات پاسخ داد.

وی خاطرنشان کرد، مبارک وزارت خواربار را به استهزاء گرفت و اعلام کرد رسانه های مصری را دنبال نمی کند و در عوض  مجلات فرانسه، روسیه و انگلیس را دنبال می کند. وی تاکید کرد بیمارستان را ترک خواهد کرد و در خانه اش خواهد ماند و کاملا از رسانه ها دوری می کند.

دینا افزود بارها تلاش کرد از رئیس جمهور اسبق پاسخ بگیرد و دوست داشت وی را متقاعد کند که نزد فرزندانش علاء و جمال میانجیگری کند تا این دو با وی گفتگو کنند اما مبارک مصرانه مخالفت کرد و گفت از ما و از علاء و جمال دور شو زیرا این دو با رسانه ها گفتگو نمی کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها