ملت بحرين آل خليفه را بر نمي‌تابد

ملت بحرين آل خليفه را بر نمي‌تابد
شنبه 4 تير 1390 - 10:16

فعال سياسي بحريني گفت: ملت بحرين خاندان آل خليفه را که با ذهنيت قرون وسطايي و منطق فرعوني حکومت مي‌کنند؛ برنمي تابد.

علي مشيمع شنبه در گفت‌وگو با شبکه خبري العالم کيد کرد که مردم بحرين از صدور احکام ظالمانه عليه شخصيت‌هاي مخالف غافلگير نشدند، زيرا غير از سرکوبگري و ظلم از رژيم آل خليفه انتظار ديگري ندارند.

مشيمع گفت: آنچه در بحرين روي مي‌دهد، رويارويي سياسي نيست، بلکه رويارويي براي کرامت و نهضتي مردمي است که از موجوديت و مقدساتش دفاع مي‌کند.

اين فعال بحريني تصريح کرد: خاندان آل خليفه با اينگونه اقدامات ظالمانه، خود را از مردم و جامعه بين‌الملل منزوي کرده است.

مشيمع افزود: اين رژيم نه فقط در برابر مردم ايستاده بلکه در برابر سازمان‌هاي بين المللي مانند، سازمان حقوق بشر نيز قد علم کرده است و حتي مشکلاتي براي متحدانش مانند آمريکا، انگليس نيز ايجاد کرده است.

وي گفت: امکان ندارد که بحرين با وجود حکومت نظامي و حضور اشغالگران، روي آرامش و ثبات به خود ببيند از اين رو مردم  هيچگاه چنين حاکميتي را نخواهند پذيرفت.

مشيمع افزود: رژيم حاکم از سرکوب مردم نصيبي نخواهد برد زيرا اين امر سبب نخواهد شد تا از بحراني که در آن قرار دارد خارج شود.

وي تصريح کرد: روي آوردن رژيم بحرين به گزينه امنيتي و سرکوب مردم سبب نخواهد شد تا حرکت انقلابي مردم متوقف شود، زيرا اين خون شهدا است که مردم را به حرکت وا مي‌دارد.

مشيمع گفت: بازداشت، زندان، شکنجه صدور احکام ظالمانه عليه رهبران مردم و تخريب مساجد امکان ندارد سبب شکست مردم شود، بلکه عاملي بر پافشاري آنها بر ضرورت برآورده شدن خواسته‌هايشان خواهد شد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها