فعال بحريني رویارویی جديدامارات راتقبيح کرد

 فعال بحريني رویارویی جديدامارات راتقبيح کرد
شنبه 4 تير 1390 - 17:29

دبيرکل تجمع ملي- دموکراتيک بحرين با تقبيح اقدام امارات تاکيد کرد که ورود نيروهاي جديد اماراتي به بحرين غافلگير کننده نبود زيرا رژيم بحرين مشروعيت مردمي خود را از دست داده و تنها تکيه گاه آن گزينه امنيتي و نيروهاي خارجي است.

در حالي که اعتراض هاي مردم بحرين نسبت به صدور احکام نظامي عليه رهبران انقلابي با برگزاري تظاهرات ديروز (جمعه)شدت يافته است کشور امارات اقدام به گسيل تانک ها و خودروهاي نظامي جديد براي رویارویی با ملت بحرین و حمايت از رژيم آل خليفه کرد.

"فاضل عباس" شنبه در گفت‌وگو با شبکه خبري العالم از منامه همچنين تصريح کرد: فضاي گفت‌وگو در بحرين، به علت نقض حقوق بشر و حضور نيروهاي اشغالگر بيگانه ، آماده نيست.

وي گفت: رژيم آل خليفه، با هدف نمايش و وقت کشي، رويکرد دوگانه سياسي و رسانه‌‌اي در پيش گرفته است تا مردم را فرسوده و خسته کند، به گونه‌اي که ادامه اين وضع براي مردم هزينه زيادي داشته باشد.

عباس افزود: رژيم حاکم سعي دارد با طرح موضوع گفت‌وگو با مخالفان، جامعه بين‌الملل را متقاعد کند که حکومتي دموکراتيک است و با همه گروه‌هاي مردمي تعامل و انعطاف‌پذيري دارد و اين در حالي است که همچنان به سرکوب هرگونه اعتراض مردمي مي‌پردازد از اين رو هيچ گونه گفت‌وگويي با آن به نتيجه نخواهد رسيد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها