يک کارشناس استراتژيک مطرح کرد:

قدرت بالاي ضدجاسوسي مقاومت لبنان

قدرت بالاي ضدجاسوسي مقاومت لبنان
شنبه 4 تير 1390 - 18:55

يک کارشناس استراتژيک با اشاره به قدرت و توانمندي بالاي ضد جاسوسي مقاومت لبنان گفت: سيد حسن نصرالله دبير کل حزب الله لبنان در سخنراني اخير خود به همه شايعاتي که درباره نفوذ دشمن بر سر زبان ها افتاده بود؛ پايان داد.

وليد سکريه شنبه در مصاحبه با شبکه خبري العالم تصريح کرد: سيد حسن نصرالله شب گذشته در سخنراني خود و با تشريح تحرکات دشمن اشراف مقاومت نسبت به تحرکات آنان را نشان داد.

وي افزود: دبيرکل حزب الله در سخنراني خود نوع نفوذ دشمن را مشخص کرد و گفت که نفوذ دشمن تأثيري در عملکرد مقاومت نخواهد گذاشت و مقاومت به خوبي به فعاليت خود ادامه خواهد داد.

سکريه اظهار داشت: مقاومت لبنان مي تواند نفوذ دشمن را محدود کند و تأثيرات آن را از بين ببرد و خود را به گونه اي بازسازي کند که آمريکا و اسراييل از ماهيت مقاومت جديد چيزي ندانند.

کارشناس استراتژيک گفت: عمليات نفوذ امري عجيب نيست زيرا هر گروهي در جنگ پنهان يعني جنگ جاسوسي و ضد جاسوسي مي خواهد در گروهي ديگر براي کسب اطلاعات و تضعيف طرف مقابل نفوذ کند .
 
سکريه افزود: اسراييل از همه هم پيمانان خود از جمله آمريکا و برخي کشورهاي عربي براي ضربه زدن به مقاومت کمک مي گيرد زيرا مقاومت را دشمن مشترک خود مي دانند و هنگامي که مقاومت يک شبکه جاسوسي پيچيده آمريکا را متلاشي مي کند اين امر نشان مي دهد که مقاومت در مبارزه با جاسوسي در سطح بالايي است. 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها