وضعیت مبهم سرمربی سپاهان

وضعیت مبهم سرمربی سپاهان
يکشنبه 22 اسفند 1395 - 13:23

سپاهانی‌ها در حالی از فردا به تمرین‌ها باز می‌گردند که هنوز ویسی از بیمارستان مرخص نشده و وضعیت مبهمی دارد.

العالم-ایران

تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از تساوی مقابل سیاه جامگان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به تعطیلی دو روزه رفته‌اند و از فردا (دوشنبه) قرار است دوباره تمرین ها را از سر بگیرند.

مهدی اخوان  درباره برنامه‌های پیش‌روی سپاهان در تعطیلات، بیان کرد: بازیکنان دیروز و امروز را استراحت می‌کنند و از فردا به تمرین‌ها باز خواهند گشت. برای نگه داشتن تیم در شرایط مسابقه قرار است پنجشنبه هفته جاری دیداری دوستانه با تیم جوانان سپاهان داشته باشیم. به هر حال الان تیمی آمادگی برگزاری بازی دوستانه ندارد و تصمیم گرفتیم با جوانان خودمان بازی کنیم. این تیم نیز به تازگی قهرمان شده و در شرایط آمادگی خوبی قرار دارد.

وی همچنین درباره ادامه برنامه‌های سپاهان گفت: تمریناتمان را در اصفهان برگزار خواهیم کرد و قصد خروج از استان را نداریم و تا بیست و هشتم در اصفهان تمرین خواهیم کرد. سپس بازیکنان به تعطیلات نوروز می‌روند و دوباره کار را از سوم فروردین از سر خواهیم گرفت.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان همچنین در مورد وضعیت عبدالله ویسی که به دلیل مشکل گوارشی تحت عمل جراحی قرار گرفته، توضیح داد: ویسی هنوز از بیمارستان مرخص نشده و امروز پزشکان جلسه‌ای خواهند داشت تا در مورد وضعیتش تصمیم‌گیری شود.

 شاگردان عبدالله ویسی در نخستین دیدار خود بعد از تعطیلات، دوازدهم فروردین به مصاف سایپا خواهند رفت.

ایسنا

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها