ویدیو ... ارتش سوریه ایستگاه برق تدمر را آزاد کرد

سه شنبه 24 اسفند 1395 - 20:44

ارتش سوریه و هم پیمانان آن پس از درگیری های شدید با گروه تروریستی داعش موفق شدند ایستگاه برق شهر تدمر و مناطقی نزدکی آن را آزاد کنند.

العالم ـ سوریه
ارتش سوریه با هم پیمانان خود، پس از درگیری با گروه تروریستی داعش، منطقه القبب واقع در شمال العامریه، منطقه الصوامع، پروژه سبخه الموح و ایستگاه برق واقع در 15 کیلومتری شهر تدمر را آزاد کردند. طوفان های شنی نیز نتوانست از پیشروی ارتش سوریه و هم پیمانانش به این منطقه در ریف تدمر جنوبی جلوگیری کند.

یک منبع نظامی گفت: این مناطق در عملیات ارتش و هم پیمانان آن آزاد شد و شمار زیادی از تروریست های داعش با برجای گذاشتن سلاح و خودروهای  خود پا به فرار گذاشتند.
این در حالی است که مقادیر زیادی سلاح و یکی از خودروهای نظامی با پلاک عربستان منهدم شد که این مساله خود دلیل جدیدی بر حمایت برخی از کشورها از تروریست های داعش است.

گروه های مهندسی ارتش سوریه نیز به خنثی کردن بمب ها و نارنجک های کار گذاشته شده داعش در منطقه و در ایستگاه برق پرداختند تا از درد و رنج  مردم بکاهند؛ زیرا گروه های تروریستی  دائما خطوط امدادرسانی، نیروگاه های حرارتی و برقی را هدف قرار داده بودند.

ارتش و هم پیمانان آن  با این اقدام مواضع خود را در اطراف شهر تدمر استحکام بخشیده و بیشتر مناطق استراتژیک پیرامون این شهر و در راس آن چاه های گاز و نفت و ده ها تپه استراتژیک  را آزاد کردند و خطر تروریست های داعش را از شهر تدمر کم کردند.

217
 

پربیننده ترین خبرها