راهکار بانوي کويتي براي ازدواج دختران

راهکار بانوي کويتي براي ازدواج دختران
يکشنبه 5 تير 1390 - 09:41

يک نامزد سابق ورود به مجلس کويت خواستار تصويب قانوني براي فراهم شدن امکان ورود مردان از کشورهاي اسلامي به منظور ازدواج با دختران کويتي شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبکه العالم به نقل از روزنامه السياسه ، " سلوي المطيري " به دنبال درخواست براي گشودن دفاتري با عنوان "مردان زيبارو" در راستاي جلوگيري از مجرد ماندن دختران و خيانت زناشويي، خواستار صدور قانوني براي امکان ورود "همسران زيباروي" از کشورهاي اسلامي و با ويژگي هاي خاصي براي زنان کويتي شد.
اين نامزد سابق انتخابات مجلس امت کويت در يک مصاحبه مطبوعاتي گفت :  زنان کويتي، نازپرورده و داراي شخصيت هاي قوي هستند و ترجيح مي دهند که رهبري و مديريت کنند، به همين دليل با همسران کويتي شان تنش پيدا مي کنند و از همين رو اکثر ازدواج ها منجر به طلاق مي شود .
وي اظهار داشت: به همين دليل هيچ راه حلي براي اين بحران اجتماعي جز با وارد کردن همسران زيبا روي و داراي ويژگي هاي خاص وجود ندارد و تنها با اجراي اين پيشنهاد، مشکل بالا رفتن سن ازدواج در کويت حل خواهد شد.
مطيري اظهار داشت: اين همسران بايد با اخلاق و ايمان ، متواضع، زيبا روي و مهربان باشد و خواسته هاي همسرش را اجرا و از وي اطاعت کند و ناز وي را بخرد! تا بدين ترتيب زيباترين ايام عمرش را بدون جدال، نزاع و درگيري با وي سپري کند.
اين فعال سياسي کويتي اظهار داشت: هدف از اين پيشنهاد اصلاح نژاد در کويت از طريق وارد کردن همسران زيباروي  و سفيد پوست است و همانگونه که در فکر پاکسازي هوا به وسيله بالن، ابر مصنوعي و کاشت يک ميليون اصله درخت هستيم ؛ بايد به فکر بهبود نسل آينده نيز باشيم.
وي اظهار داشت: کشور قادر به وارد کردن همسران زيبا روي، تربيت يافته و دوست داشتني است، چرا چنين کاري انجام نمي شود تا شبح مجرد ماندن دختران در کويت ريشه کن شود؟
وي همچنين با اعلام آمادگي خود براي اجراي اين طرح گفت: در صورتي که مجوز قانوني در اين زمينه را به دست آورم آماده ام به کشورهاي اروپايي و آسيايي که اقليت هاي مسلمان در آنها زندگي مي کنند بروم و همسراني متناسب خواست دختران دم بخت کويتي را به کشور بياورم.
وي درباره راهکارهاي اجراي اين ابتکار اظهار داشت: اين همسران از طريق دفاتري در کشورهاي اسلامي و روسيه به کشور آورده مي شوند و اطلاعيه هايي مبني بر علاقه مندي دختران کويتي به ازدواج چاپ مي شود؛ مشروط بر آنکه مرداني که قصد چنين ازدواجي دارند، مسلمان باشند يا قبل از ازدواج مسلمان شدن خودشان را اعلام کنند.
وي گفت : سپس آن زن از طريق آلبوم همسر مورد نظر خود را انتخاب مي کند و با ويژگي هايش آشنا مي شود تا براي ازدواج با وي وارد کشور شود و پس از پرداخت مهريه با آن زن در خانه اش زندگي کند. البته ضرورتي ندارد مهريه سنگين باشد و اشکالي ندارد که به تأسي از پيشينيان مسلمان ميزان آن حتي يک انگشتر نقره باشد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها