نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران:

ادعای مذاکرۀ آیت الله سیستانی و آل خلیفه دروغ است

ادعای مذاکرۀ آیت الله سیستانی و آل خلیفه دروغ است
چهارشنبه 25 اسفند 1395 - 12:12

نمایندۀ آیت الله شیخ عیسی قاسم در ایران، خبرها درخصوص مذاکره آیت الله سیستانی و رژیم آل خلیفه را دروغ دانست و گفت: رژیم ال خلیفه با به تعویق انداختن جلسه اعلام حکم شیخ عیسی قاسم به دنبال آن است تا اراده مردم را سست کند.

العالم - بحرین

حجت الاسلام عبدالله الدقاق درباره به تاخیر افتادن دادگاه اعلام حکم شیخ عیسی قاسم و پیامد این اقدام در بحرین عنوان داشت: تاخیر در دادگاه اعلام حکم شیخ عیسی قاسم نشان دهنده این است که رژیم ال خلیفه به دنبال  بی انگیزه کردن ملت بحرین است تا بعدا شيخ عيسى قاسم را (در یک فرصت مناسب) دستگير كند.
وی در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اقدامات ظالمانه رژیم آل خلیفه علیه مردم مظلوم بحرین ادامه داد:  حجت الاسلام الدقاق با اشاره به هوشیاری ملت بحرین در شناخت توطئه های دشمنان عنوان داشت: ملت ما هميشه در صحنه هستند و نقشه ال خلیفه را می دانند و در مقابل ان خواهند ایستاد.
نماینده شیخ عیسی قاسم با بیان حمایت های همه جانبه غرب از رژیم مستبد ال خلیفه یادآور شد: امریکا و انگلیس در راس کشورهای غربی به رژیم ال خلیفه سلاح می فروشند.
وی خاطرنشان کرد: آيت الله شيخ عيسى قاسم ستون قیام است وانقلاب بحرين را اداره مى كند. ملت بحرين او را رهبر مى دانند و از ايشان اطاعت مى كنند.
شیخ عبدالله دقاق اخبار منتشر شده درباره مذاکرات آیت الله سیستانی با رژیم آل خلیفه درباره شیخ عیسی قاسم را تکذیب کرد.
الدقاق افزود: انتشار چنین اخباری از سوی مزدوران  حکومت آل خلیفه نشان می‌دهد که آن ها از شیخ عیسی قاسم می‌ترسند.
حجت الاسلام عبدالله دقاق درباره احتمال محاکمه شیخ عیسی قاسم نیز گفت: ملت بحرین به این دادگاه‌ها توجهی نخواهند کرد و این دادگاه شکست خواهد خورد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: سرانجام حکومت شکننده آل خلیفه شکست می‌خورد و ملت بحرین پیروز خواهند شد.

پربیننده ترین خبرها