دروغگويي نتانياهو در باره مبادله اسرا

 دروغگويي نتانياهو در باره مبادله اسرا
يکشنبه 5 تير 1390 - 15:28

سخنگوي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين "حماس" ادعاي بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي در باره پذيرش پيشنهاد مبادله اسراي فلسطيني با گلعاد شاليت نظامي اسير اين رژيم نزد گروه هاي مقاومت فلسطيني را تکذيب کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبکه خبري العالم، نخست وزير رژيم اشغالگر قدس مدعي شده است که با طرح پيشنهاد ميانجي آلماني در زمينه مبادله اسراي فلسطيني با گلعاد شاليت موافقت کرده، ولي هنوز حماس به آن پاسخ نداده است.
 
"سامي ابوزهري" يکشنبه طي بيانيه اي که به مرکز اطلاع رساني فلسطين دورنگار شد؛ افزود: هدف نتانياهو از اين دروغ پردازي ها و شايعه پراکني ها به شکست کشاندن تلاش هاي ميانجي آلماني و ممانعت از مبادله اسراي فلسطيني با شاليت است.

سخنگوي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين "حماس" به تمامي طرف هاي ذيربط و خانواده شاليت تاکيد کرد که بنيامين نتانياهو مسوول کامل عدم مبادله اسرا است.

نخست وزير رژيم اسراييل امروز (يکشنبه) در نشست هفتگي کابينه اش مدعي شد که اين رژيم از طريق محافل بين المللي جنبش مقاومت اسلامي حماس را به منظور نهايي کردن مبادله اسرا تحت فشار قرار داده است و به موازات آن به تلاش هاي محرمانه خود در اين زمينه ادامه مي دهد.


کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها