آخرین اخبار میدانی سوریه از زبان خبرنگاران العالم

آخرین اخبار میدانی سوریه از زبان خبرنگاران العالم
چهارشنبه 2 فروردين 1396 - 14:26

خبرنگاران العالم در سوریه گزارش دادند نیروی هوایی ارتش سوریه مواضع عناصر جبهه النصره و سایر گروههای همپیمان آن در جوبر واقع در شرق دمشق را هدف قرار داد که بر اثر آن شماری از عناصر این گروهها، کشته و زخمی شدند.

العالم - سوریه


به گزارش حسام زیدان و دارین فضل خبرنگاران العالم در سوریه، ارتش این کشور با استفاده از آتش توپخانه و جنگنده ها، مواضع گروههای مسلح در محور المغازل – کراش در جوبر واقع در شرق دمشق را به شدت مورد هدف قرار داد که بر اثر آن، شماری از عناصر گروههای مسلح "فیلق الرحمن" و "جبهه النصره" هدف کشته شدند.
همچنین هواپیماهای ارتش سوریه حملاتشان به مواضع عناصر جبهه النصره و همپیمانانش در مناطق جوبر، زملکا و عربین در شرق دمشق را تشدید کرده و شمار زیادی از تروریست های این گروهک ها را کشته و زخمی کردند.
از سوی دیگر گروههای مسلح سوریه با شلیک خمپاره مناطقی در حومه لاذقیه را هدف قرار دادند. همچنین "مجلس شورای اهل علم در شام" وابسته به گروههای مسلح مخالف دولت سوریه در بیانیه ای از کلیه گروههای مسلح درعا، ادلب و حومه لاذقیه خواست به اختلافات داخلی شان پایان دهند و جبهه هایی علیه مواضع ارتش سوریه باز کنند.
در تحولی دیگر، نیروهای ارتش ترکیه با توپخانه سنگین روستاهای ملا خلیل، دیربلوط، فرفرک و قره بابا از توابع شهر عفرین در حومه شمالی حلب را هدف قرار دادند.
216

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها