تلفات سنگین مزدوران سعودی در نجران + ویدیو

جمعه 4 فروردين 1396 - 13:48

ستاد اطلاع رسانی جنگ یمن تصاویری را از شکست مزدوران سعودی و حمله به آنان ازچند نقطه درمقابل گذرگاه الخضراء در نجران منتشر کرد.

العالم - یمن

خبرنگار العالم روز جمعه از یمن گزارش داد، این تصاویر، یورش نیروهای ارتش یمن و پاکسازی تلال العواضی( تپه های العواضی) واقع درمقابل گذرگاه الخضراء در نجران را نشان می دهد و به دنبال آن، یگان هایی از ارتش و کمیته های مردمی یمن مستقر می شوند و مواضعی را که هدف قرار داده اند، از چند محور محاصره می کنند.
این تصاویر همچنین درگیری های مسلح را درمواضعی که مزدوران ارتش سعودی درآن جا مستقر شده اند، نشان می دهد.
به دنبال آن نیروهای ارتش و کمیته های مردمی پیشروی می کنند و مزدوران ارتش سعودی پا به فرارمی گذارند.
نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن دراین پیشروی ها ، برخی مواضع مزدوران سعودی را تحت کنترل خود درآورده و سلاح های آنان را به غنیمت گرفتند وشماری از آنان را به هلاکت رسانده و یا مجروح کردند.
دراین حال ، درگیری ها همچنان ادامه داشت ومزدوران سعودی فراری تحت تعقیب قرار گرفتند.
به دنبال آن، نیروهای ارتش و کمیته مردمی یمن، تپه های العواضی را با وجود حملات جنگنده های متجاوز سعودی و پروازهای مستمر آن ها درآسمان این منطقه، از وجود مزدوران سعودی پاکسازی کردند.
درنتیجه درگیری های مستقیم بر اثر برخورد با دو خودروی زرهی سعودی به دنبال استقرار نیروها در بالاترین نقطه تلال العواضی روی داد و این تصاویر، برخورد دو خودروی زرهی مزدوران ارتش سعودی را هنگام تلاش برای فرار نشان می دهد.

دراین تصاویر، همچنین اجسادی از مزدوران ارتش سعودی که درمیدان جنگ رها شده اند، مشاهده می شود.
همچنین سه خودروی نظامی درجریان درگیری ها درتپه های العواضی مقابل گذرگاه الخضراء منهدم شد ویک خودروی زرهی سعودی درپایین تلال العواضی آتش گرفت ویک خودروی نظامی دیگر نیز بعد از حمله به مزدروان سعودی و شکست آنان و پاکسازی مواضعشان درآتش سوخت.
215

پربیننده ترین خبرها