جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین هشدار داد:

نقض بی سابقه حقوق بشر در بحرین

نقض بی سابقه حقوق بشر در بحرین
دوشنبه 6 تير 1390 - 10:24

جمعيت وفاق ملي اسلامي بحرين با اشاره به ادامه سرکوب و شکنجه شهروندان بحريني، درباره نقض بي سابقه حقوق بشر در اين کشور هشدار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین در بیانیه ای اعلام کرد، روز جهانی حمایت از قربانیان شکنجه درحالی سپری می شود که، شهروندان به دلیل اظهار عقیده و نظر خود بازداشت شده، و تحت انواع شکنجه قرار دارند.

جمعیت وفاق با اشاره به شهادت 4 بحرینی در زندانهای رژیم آل خلیفه، خاطرنشان کرد: صدها تن از کسانی که درنتیجه حملات سرکوبگرانه نیروهای امنیتی مجروح شده اند، همچنان جراحاتهای خود را مخفی می کنند، تا از بازداشت و شکنجه بدست نیروهای آل خلیفه در امان بمانند.

در ادامه این بیانیه با اشاره به اینکه بحرین در بدترین وضعیت نقض حقوق بشر قرار دارد، تاکید شده است: بحرین تا کنون هیچگاه به این شدت شاهد نقض حقوق بشر نبوده است.

جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین تاکید کرد: در سایه ادامه شکنجه و اقدامات سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه، آشتی ملی برای خروج از بحران و تنگنای موجود امکان پذیر نخواهد بود؛ زیرا این اقدامات موجب بروز شکافی بزرگ بین رژیم و ملت می شود، بصورتیکه امکان جبران آن در آینده نزدیک وجود نخواهد داشت.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها