مهاجم لندن ...«خون‌‌آشامی» که در عربستان زندگی کرده بود

مهاجم لندن ...«خون‌‌آشامی» که در عربستان زندگی کرده بود
جمعه 4 فروردين 1396 - 23:58

رسانه های بریتانیا جزئیات عجیبی از زندگی عامل حمله تروریستی لندن فاش کردند.

العالم اروپا
رسانه های بریتانیا فاش کردند که "خالد مسعود" 52 ساله، عامل حمله تروریستی چهارشنبه شب لندن، سابقه ای طولانی در ارتکاب جرم و جنایت داشته و به عنوان مدرس در عربستان سعودی فعالیت کرده است.
روزنامه "دیلی میل" در این خصوص نوشت: خالد مسعود که هنگام تولد "ادریان المز" یا "ادریان راسل اجاو" نام گذاری شده بود، از سوی همسایه‎های خود "خون‌آشام " لقب گرفته و بارها به اتهام خشونت در دادگاه‌های بریتانیا احضار شده بود.
براساس این گزارش، خالد مسعود از 19 سالگی که به اتهام نگه داری غیرقانونی سلاح برای نخستین بار زندانی شد، وارد دنیای جرم و جنایت شد.
در پرونده قضایی وی دو بار چاقوکشی و زخمی کردن دو نفر  و نیز یک بار محکومیت به اتهام ارتکاب خشونت ثبت شده است.
وی سال 2004 با زنی مسلمان ازدواج کرد و مسلمان شد اما مسلمان شدن او تغییری در رفتارش ایجاد نکرد و وی همچنان به رفتار مجرمانه خود ادامه داد.
خالد مسعود سال 2005 ناگهان مسیر زندگی خود را تغییر داد و عازم عربستان شد و دو سال در شهر ینبع عربستان به عنوان مدرس زنان انگلیسی فعالیت کرد.
وی در این مدت مدرس زبان انگلیسی کارکنان هواپیمایی ینبع عربستان بود.

خالد مسعود در سال های 2008 – 2009 مدرس زبان انگلیسی در شهر جده بود.
ادریان (خالد مسعود) هنگام بازگشت به بریتانیا نیز به تدریس ادامه داد و در مدرسه زبان در لوتن مشغول فعالیت شد اما وزارت آموزش بریتانیا با به کار گیری وی به عنوان مدرس در هر موسسه آموزشی مخالفت کرد.

روزنامه دیلی میل به نقل از همسایه های وی نوشت: خالد مسعود در سال‌های اخیر در منطقه بیرمنگام لندن آدم عجیب و غریبی شده بود و مردم به او لقب "خون آشام " داده بودند زیرا تنها شب ها از منزل خارج می شد و هموراه لباس سیاه به تن داشت.
213

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها