چه کسی مقتدی صدر را تهدید کرده است؟

چه کسی مقتدی صدر را تهدید کرده است؟
شنبه 5 فروردين 1396 - 16:53

سخنگوی جریان صدر، تاکید کرد که می داند چه کسانی مقتدی صدر را تهدید کرده اند.

العالم عراق 

جعفر الموسوی روز شنبه گفت: مقتدی صدر پرچم اصلاحات را برافراشته و گفته که در برابر افراد فاسدی ایستاده که کشور را در بحران غرق کردند؛ همین مساله باعث شد اشخاصی که از هرج و مرج فعلی منتفع شده اند، اقدام به تهدید به قتل مقتدی صدر نمایند.

الموسوی افزود: مقتدی صدر در برابر فساد ایستاده، فاسدین را رسوا کرده و پرچم اصلاح فراگیر تمام نهادهای نظام و اصلاح امور سیاسی را از طریق تغییر کمیساریای انتخابات و قانون انتخابات که ظلم در حق ملت می باشد، برافراشته است.
وی ادامه داد، ما از برخی جزییات تهدید به قتل از سوی طرف های داخلی و خارجی آگاهیم و می دانیم که چه طرف هایی در ورای این تهدیدات بوده و قصد دارند کشور را به ورطه کشانند.   
الموسوی گفت که فاسدین خواستند مقتدی صدر از مردم دور باشد، اما وی نشان داد که به این تهدیدات توجه نمی کند و بر حمایتش از مردم برای تحقق اصلاحات تاکید نمود. 
سخنگوی مقتدی صدر، از کابینه و مجلس عراق تسلیم شدن در برابر ندای ملت برای تغییر کمیساری انتخابات و قانون ظالمانه انتخابات و از فراکسیون های سیاسی که ادعای حمایت از اصلاحات را دارند صرف نظر نمودن از منافع حزبی و ارجحیت دادن به منافع عالی عراق را خواستار شد.     
الموسوی خاطر نشان ساخت که تظاهرات تا تحقق خواسته های مشروع مردم ادامه خواهد یافت به ویژه که تحقق اصلاحات فراگیر برای پایان رنجهای مردم عراق، در هم کوبیدن مدیریت ناکارآمد و اصلاح آنچه که می توان آن را اصلاح نمود، ضروری است.     
206
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها