تشکیل کمیته برای یافتن مقصرین آب‌گرفتگی در شهرهای کویت

تشکیل کمیته برای یافتن مقصرین آب‌گرفتگی در شهرهای کویت
يکشنبه 6 فروردين 1396 - 13:09

به دنبال آب گرفتگی گسترده در بخش های گسترده ای از کویت، وزارت امور خدمات عمومی این کشور اعلام کرد کمیته ویژه ای برای یافتن مقصران این موضوع شد.

العالمگوناگون

سازمان آتش نشانی کویت با اشاره به اینکه تیم های آتش نشانی به دنبال بارش شدید باران و طوفان به 49 مورد رسیدگی کرده اند که اعلام کرد مراکز زمینی و هوایی آتش نشانی و فرودگاه ها به دنبال پیام هشدار اداره هواشناسی مبنی بر بدی آب وهوا، حالت آماده باش اعلام کرده و همه مدیران و روسای مراکز مربوط بر اساس طرح فوق العاده فرا خوانده شدند .
روابط عمومی سازمان آتش نشانی گفت: بیشتر مناطق سیل زده در استان الاحمدی است. زیرا میانگین بارندگی به 50 میلی متر رسید و برای نجات 20 مورد که خودروهایشان در سیل گرفتار شده بود از قایق استفاده شد.
این اداره از شهروندان و افراد مقیم این کشور خواست از طریق کانال های  مشخص وضعیت هواشناسی را در این روزها پیوسته پیگیری کنند.
این اداره از شهروندان خواست در صورت ادامه این وضعیت در منازل خود باقی مانده و فقط در صورت ضرورت از منازل خود خارج شوند.
"جاسم الفودری" کارشناس سلامت مرکز اورژانس کویت نیز گفت: اورژانس به دلیل بارش باران روز جمعه 433 گزارش دریافت کرده و این نهاد به  406 مورد فوق العاده و عادی در سراسر کشور رسیدگی کرده است.
"عبدالرحمن المطوع " وزیر امور خدمات عمومی کویت نیز در گفت وگو با خبرگزاری رسمی کویت گفت: کمیته تحقیق بی طرفی از سوی چندین نهاد دولتی برای بررسی دلائل تجمع آب باران در برخی مناطق برای شناسایی مقصرین تشکیل شد که متشکل از نمایندگانی از وزارت آب و برق و وزارت مشاغل است.
وی افزود: مقصرین در این حادثه اعم از پیمانکاران یا کارمندان وزارت مشاغل به دادستانی ارجاع داده خواهند شد، کمیته نیز باید گزارش خود را طی دو هفته ارائه دهد.

217

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها