با آغاز رزمایش رسول اعظم 6

نسل جدید موشکی ایران آزمایش می شود

نسل جدید موشکی ایران آزمایش می شود
دوشنبه 6 تير 1390 - 14:28

مديردفترتهران شبکه خبري العالم گفت: در رزمايش "رسول اعظم(ض) 6" که امروز دوشنبه آغاز شد و به مدت 10 روز ادامه خواهد يافت، انواع سامانه هاي موشکي ايران و نسل جديد آن مورد آزمايش قرار مي گيرد.

" نوید بهروز" درگفت وگو با شبکه العالم، با بیان اینکه " این رزمایش موشکی حامل پيام صلح و آرامش به دوستان و هشدار به دشمنان است"، تصریح کرد: در چند ساعت آینده جزئیات این رزمایش اعلام خواهد شد.

وی افزود: در رزمایش رسول اعظم 6، موشک قیام یک که وزارت دفاع ایران یک ماه پیش آن را در اختیار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار داد، آزمایش می شود.

مدیر دفتر تهران شبکه العالم به آزمايش موشک بالستيک زمين به زمين که نسل جديدي از موشک هاي بالستيک بدون بال ايران است ، اشاره کرد و گفت که ویژگی این موشک افزایش برد و اصابت دقیق آن به اهداف مورد نظر و همچنين قدرت رهایی از اصابت ضد موشک است.

بهروز خاطرنشان کرد: نسل چهارم موشک بالستيک برد متوسط فتح 100 و موشک هاي متنوع ديگر نيز در اين رزمايش مورد آزمايش قرار مي گيرد.

وی با بیان اینکه "فرماندهي سيستم موشکي در اختيار سپاه پاسداران انقلاب اسلامي است، تصریح کرد:

سيستم موشکي، مهمترين عامل بازدارنده نيروهاي مسلح ايران است و مي تواند عمق مواضع دشمنان را مورد هدف قرار دهد و اين پيامي است که جمهوري اسلامي ايران درصدد رساندن آن به دشمنان است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها