ویدیو:سیاره ما زمین؛ زیبایی های وصف ناپذیر طبیعت

دوشنبه 7 فروردين 1396 - 12:08

امروز می خواهیم صحنه های گلچین شده ای از زیبایی های سیاره‌مان را با شما به اشتراک بگذاریم. در دقایق پیش رو با ما همراه شوید و از تماشای زیبایی های حیرت انگیز سیاره‌مان لذت ببرید.

العالم - آخرین ویدیوها

خود را همانند یک پروانه احساس کنید که بر فراز آسمان در حال پرواز هستید و محو تماشای مناظری خارق العاده اید. از لا به لای ابر های وسیع شاهد زیبایی های بی نظیر این سیاره زیبا باشید دشت کویر، کوه، آبشار، جنگل.

تکه کوه یخی که از دل آب دریا سر بیرون زده با ترکیب رنگی متفاوت درست همانند رویا. اینجا زمستان است؛ زمستانی که پهنه ای وسیع را سفید پوش کرده. به اعماق کوهستان هم می رویم، کوهستان های با عظمتی که لایه لایه رشد کرده اند البته طی سپری شده زمانی طولانی و هر کدام به شکل و طرحی متفاوت با دیگری.

زمانی که به قله ها برسیم تمامی ابر ها ما را در بر می گیرند و غرق در حسی خاص در این ارتفاعات می شویم.

ناگهان برف شروع به بارش می کند این منظره بسیار تماشایی است. بارش برفی با شدت از دل آسمان زمانی که در قلب کوهستان در حال پرواز هستی. و در لحظاتی بعد هم با پدیده ی سهمناک بهمن مواجه می شویم.

پس از تحمل سرمای حاصل از این فصل اکنون دیگر نوبت خودنمایی بهار و شکوفایی زمین رسیده... همچنان که برف ها آب می شوند گل ها و شکوفه های زیبا شروع به رشد و نمو می کنند. این لحظات بیشتر از پیش تماشایی اند.

تمام شاخه ها با یکدیگر متحد و با حرکاتی درست شبیه به هم مانند یک نمایش، شکوفا می شوند. به سمت مرتفع ترین درختان موجود بر این کره می رویم. به راستی که این درختان بلند و کهن در کنار یکدیگر منظره ی شگفت انگیزی را رقم زده اند. بر فراز جنگل ها پیش می رویم و می رویم تا پاییز با رنگ های گرم زرد و قرمز و نارنجی چشمانتان را نوازش کند.

تمامی مناظری که برایتان در این ویدیو تهیه نموده ایم هنر دست پروردگار تواناست؛ از ریزش آبشار مرتفع تا بالا آمدن خورشید نارنجی رنگ در آسمان، از زیبایی های کویر تا خود نمایی کاکتوس ها زیر نور ستاره های شب.

 

وبسایت کارناوال

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها