هشدار رژیم صهیونیستی به اتباع خود در سینا

هشدار رژیم صهیونیستی به اتباع خود در سینا
دوشنبه 7 فروردين 1396 - 21:13

رژیم صهیونیستی ضمن هشدار به اتباع خود برای عدم سفر به شبه‌جزیره سینا از کسانی که در این منطقه حضور دارند، خواست تا هرچه سریع‌تر آنجا را ترک کنند.

العالم-فلسطین اشغالی

رژیم صهیونیستی با اشاره به هشدارهای گروه تروریستی داعش برای اجرای حملات، از اتباع خود خواست تا از شبه‌جزیره سینا فاصله بگیرند.

رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از «ایتان بن دیوید» رئیس هیأت موسوم به «مبارزه با تروریسم» گزارش داد که اطلاعات به دست آمده از شبه‌جزیره سینا نشان می‌دهد که گروه تروریستی داعش قصد دارد حملاتی را علیه اتباع اسرائیلی انجام دهد.

وی ضمن درخواست از اتباع رژیم صهیونیستی برای ترک شبه‌جزیره سینا، گفت که این رژیم در مرحله کنونی تصمیم ندارد گذرگاه طابا را تعطیل کند و در صورت اتخاذ چنین تصمیمی با مسئولان مصر درباره آن هماهنگی بعمل خواهد آمد.

طی سه سال اخیر گروه‌های تروریستی از جمله گروه «ولایت سینا» عملیات‌های زیادی را علیه ارتش و پلیس مصر انجام داده‌اند که طی آن تعدادی از نیروهای ارتش و پلیس کشته و یا زخمی شده‌اند.

این در حالی است که اخیرا به دنبال تهدیدات گروه‌های تروریستی علیه قبطی‌های مصر در سینا، شماری از خانواده‌های قبطی این منطقه را ترک کرده و به دیگر استان‌های مصر کوچ کردند.

 

منبع: فارس

پربیننده ترین خبرها