ارتش سوریه مناطقی در حومه حماه و حمص را آزاد کرد

ارتش سوریه مناطقی در حومه حماه و حمص را آزاد کرد
دوشنبه 7 فروردين 1396 - 21:21

یگانهایی از ارتش سوریه کوه مربط عنتر و شماری از نقاط اطراف آن در شمال غرب تدمر در 12 کیلومتری حومه شرقی حمص را به کنترل درآوردند؛ این در حالی است که در حومه شمالی حماه نیز شهرک معرزاف توسط ارتش سوریه و متحدانش آزاد شد.

العالم - با خبرنگاران

یگانهایی از ارتش سوریه کوه مربط عنتر و شماری از نقاط اطراف آن در شمال غرب تدمر در 12 کیلومتری حومه شرقی حمص را به کنترل درآوردند؛ این در حالی است که شهرک معرزاف در حومه شمالی حماه نیز توسط ارتش سوریه و متحدانش آزاد شد.

نیروهای ارتش سوریه همچنین کوه های الحید و الظلیل در شمال میدان گازی حیان در 14 کیلومتری حومه شرقی حمص را تحت سیطره خود درآوردند و دهها تروریست داعشی را به هلاکت رساندند و اسلحه و تجهیزات آنها را منهدم کردند.

ارتش در حال پیشروی به سمت روستای مجدل است؛ در آنجا درگیری های شدیدی با عناصر مسلح النصره و  گروههای هم پیمان آن در اطراف این منطقه با انواع سلاح های سبک و سنگین در جریان است و این علاوه بر بمباران توپخانه ای تجمعات عناصر مسلح است.

ارتش سوریه همچنین موفق شد منطقه المقابر و المطاحن در غرب شهرک قمحانه که اینک در کنترل ارتش سوریه و متحدانش است، بار دیگر به کنترل درآورد.

210

پربیننده ترین خبرها