نیروی هوایی عراق به شکار داعشی های تلعفر رفت

نیروی هوایی عراق به شکار داعشی های تلعفر رفت
چهارشنبه 9 فروردين 1396 - 08:52

نیروی هوایی عراق، مخفی گاه ها و کارگاه های بمب گذاری خودروها و انبار مهمات داعش در منطقه تلفعر در شمال این کشور را با خاک یکسان کرد و 38 داعشی را به هلاکت رساند.

العالم عراق

به گزارش خبرنگار شبکه العالم در عراق، سازمان اطلاعات و بازرسی فدرال عراق خبر داد که نیروی هوایی عراق در چندین حملۀ هوایی به منطقه تلعفر، به دستاوردهایی بزرگ دست یافت.

در این حملات هوایی، یک مرکز امنیتی داعشی ها با خاک یکسان و سلاح های موجود در آن اعم از یک قبضه تیربار منهدم شد. در این مرکز امنیتی، 5 تروریست داعشی از جمله یکی از سرکرده های امنیتی شاخص داعش در تلعفر حضور داشتند که همگی کشته شدند.

در یکی دیگر از حملات نیروی هوایی عراق، یک کارگاه بمب گذاری خودروها هدف قرار گرفت که در آن 15 داعشی بودند که اکثر آن ها اتباع خارجی بودند. در این کارگاه بمب سازی که در روستای حسنوکی واقع شده بود، تجهیزات و مواد لازم برای بمب گذاری خودروها به همراه یک خودرو وجود داشت، که همه آنها در آتش سوختند.

نیروی هوایی عراق همچنین در حمله ای دیگر، یک مرکز عملیات داعشی ها را منهدم کرد. در این حمله هوایی همچنین یک کارگاه بمب گذاری خودروها و یک انبار سلاح هدف قرار گرفتند و دستکم 18 تروریست داعشی که در این مرکز عملیات حضور داشتند، همگی کشته شدند.

205-6

 

پربیننده ترین خبرها