هنیه: تل آویو در تحقیقات "ترور فقها" اخلال می کند

هنیه: تل آویو در تحقیقات
چهارشنبه 9 فروردين 1396 - 10:54

نایب رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که هدف از انتشار حجم گسترده ای از اطلاعات صهیونیستی درباره جنایت ترور شهید "مازن فقها" فرمانده گردانهای عزالدین قسام، بر هم زدن معادلات و پر کردن فضای رسانه ای از بحث های بی پایه و اساس است.

العالم - فلسطین اشغالی

 اسماعیل هنیه پیش از آغاز مراسم بزرگداشت شهید فقها، با اشاره حجم گسترده اطلاعات نادرست منتشر شده از سوی رسانه های صهونیستی درباره جنایت ترور این شهید تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با شلیک گسترده بمب های دودزا در فضای مربوط به جنایت ترور شهید مازن فقها، سعی در اخلال در روند تحقیقات و پیچیده کردن فضای امنیتی را دارد.

هنیه تاکید کرد: دشمن صهیونیستی مسئول شماره یک جنایت ترور فقهاست و سعی در ترور این فرماندهان قسام را داشت که عمر خود را در راه مقاومت صرف کرد و همواره تحت تعقیب یا در بند اسارت و یا در تبعید بود و در نهایت به شهادت رسید.

وی همچنین به شهروندان فلسطینی نسبت به شایعات مطرح شده در شبکه های ارتباط جمعی که منبع اصلی آنها رسانه های صهیونیستی هستند، هشدار داد و گفت:« باید آرامش و سکوت بیشتری رعایت شود و مسائل در حیطه اختیارات نهادهای اختصاصی باقی بمانند. ما سرنخ های این جنایت را کشف خواهیم کرد و دست هر کسی را که در داخل خاک مقاومت به سمت مازن فقها دراز شده است، قطع خواهیم کرد.»

اسماعیل هنیه تاکید کرد: عملیات ترور فقها نشانگر ماهیت نبرد جاری با دشمن است که ذاتا یک نبرد امنیتی است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، افراد مسلح ناشناس جمعه شب مازن فقها اسیر آزاده و یکی از فرماندهان گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس را ترور کردند. وی از اسرای آزاد شده فلسطینی بود که رژیم صهیونیستی پس از آزادی در قالب مبادله شالیت (یا همان مبادله وفاداری به آزادگان) در سال 2011 میلادی به باریکه غزه تبعید کرده بود.

منبع: ایسنا

پربیننده ترین خبرها