چراغ سبز سازمان ملل به رژیم صهیونیستی

چراغ سبز سازمان ملل به رژیم صهیونیستی
سه شنبه 7 تير 1390 - 07:55

فعال حقوقي و هماهنگ کننده فراخوان مردمي براي پايان محاصره مردم غزه، بي توجهي سازمان ملل متحد به حمله نظاميان رژيم اشغالگر به ناوگان آزادي يک را چراغ سبزي از سوي اين سازمان براي ادامه نقض حقوق مردم فلسطين دانست.

"امجد الشوا" در گفت و گو با شبکه العالم اظهار داشت: انجام نشدن تحقیقات لازم درباره ناوگان آزادی یک که توسط کمیته ویژه تعیین شده از سوی دبیرکل سازمان ملل آغاز شده بود، چراغ سبزی به رژیم اشغالگر برای ادامه نقض حقوق مردم فلسطین و مدافعان قضیه فلسطین در سراسر جهان است.

از سوی دیگر، "نبیل دیاب" از رهبران ابتکار ملی فلسطین در گفت و گو با العالم، تاکید کرد: اعتراضات، تحصن ها، نامه نگاری ها و یادداشت های اعتراض آمیز به سازمان های بین المللی ادامه خواهد داشت، تا اشغالگران برای پایان دادن به محاصره ظالمانه نوار غزه، تحت فشار قرار گیرند.

"محسن ابورمضان" مسئول شبکه نهادهای مردمی در نوار غزه نیز در گفتگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: ما از دبیرکل سازمان ملل می خواهیم که برای جلوگیری از تکرار اقدامات حماقت آمیز رژیم صهیونیستی، و نقض قوانین بین المللی، فورا اقدام نماید.

ابورمضان افزود: ما همچنین خواستار پایان همیشگی محاصره نوار غزه هستیم؛ به نظر می رسد زمان آن فرا رسیده است تا مسئولان رژیم صهیونیستی به علت ارتکاب جنایات جنگی و راهزنی دریایی مورد پیگرد و مجازات قرار گیرند.



پربیننده ترین خبرها