خدمات تلفنی وزارت خارجه روسیه برای دخالت در امور کشورها!+صدا

يکشنبه 13 فروردين 1396 - 04:14

وزارت امور خارجه روسیه در اقدامی زیرکانه با استفاده از شوخی دروغ آوریل، اتهامات وارده به روسیه درباره فشار به مخالفان و مداخله در انتخابات سایر کشورها را رد کرد.

العالم - اروپا

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این وزارتخانه در صفحه فیس بوک خود پیشنهاد ارائه خدماتی همچون  مداخله در انتخابات یا اعمال فشار به مخالفان سیاسی را داده است. این اقدام وزارت خارجه روسیه به مناسبت دروغ آوریل صورت گرفته است.

وزارت خارجه روسیه روز شنبه در اقدامی که به مناسبت اول آوریل و سنت دروغ آوریل صورت گرفته است، فایلی صوتی را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرد که مربوط به سیستم خودکار پیام های تلفنی برای سفارتخانه های روسیه است.

در این پیام خودکار که در فیس بوک وزارت خارجه روسیه قابل دسترسی است فردی به زبان های روسی و انگلیسی می گوید: شما با سفارت روسیه تماس گرفته اید، تماس شما برای ما بسیار اهمیت دارد. جهت هماهنگی برای تماس یک دیپلمات روسی با مخالفان سیاسی شما، کلید یک را فشار دهید ، برای استفاده از خدمات هکرهای روسی کلید شماره دو را فشار دهید و برای درخواست مداخله در انتخابات کلید سه را فشار دهید و سپس تا رقابت های انتخاباتی بعد منتظر بمانید! لطفا توجه داشته باشید که تمام تماس ها ضبط خواهند شد تا کیفیت خدمات بهبود یابد تا از این تماس ها برای مقاصد آموزشی استفاده شود.

تماس برخی مسئولان دولت دونالد ترامپ با روسها، هک اطلاعات کاربران یاهو و دخالت درانتخابات آمریکا از جمله اتهامهایی است که در ماههای گذشته علیه روسها مطرح شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها