عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس اعلام کرد:

رزمايش موشکي ايران؛پيام هشدار براي دشمنان

 رزمايش موشکي ايران؛پيام هشدار براي دشمنان
سه شنبه 7 تير 1390 - 12:58

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به برگزاري رزمايش موشکي "پيامبر اعظم6" گفت: توسعه توانمندي هاي دفاعي ايران حامل پيام دوستي براي دوستان و پيام هشدار براي دشمنان است.

"احمد آوايي" سه شنبه در گفت و گو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: رزمايش موشکي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران (رزمايش پيامبر اعظم6) در همين چارچوب در حال اجرا است.

وي گفت: رزمايش موشکي ايران و آزمايش سلاح هاي پيشرفته از خاصيت بازدارندگي برخوردار بوده و با هدف توسعه توانمندي دفاعي صورت مي گيرد.

آوايي درباره ابراز نگراني برخي طرف هاي خارجي ازجمله فرانسه در قبال آزمايش موشک هاي بالستيک ايراني خاطرنشان کرد: آن ها مي خواهند ايران کشوري فاقد توانمندي دفاعي باشد تا اسراييل بتواند هر کاري خواست در منطقه انجام دهد و هر وقت خواست به ايران حمله کند.

وي افزود: ايران همواره تاکيد کرده است که براي هرگونه مقابله در هر جايي که خطري براي کشور ايجاد شود؛ آمادگي دارد به همين سبب است که دشمنان از آمادگي ايران نگران هستند.

آوايي تاکيد کرد: هدف ايران از ساخت موشک تقويت زيرساخت هاي دفاعي است و ما اميدواريم که مجبور نشويم از آن ها ضد اهداف ديگر استفاده کنيم و همچنين اميدواريم به ذهن هيچ کس خطور نکند که متعرض به ايران شود.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: ما مي خواهيم که دوستانمان احساس امنيت کنند و بدانند که ايران از قدرت بازدارندگي عظيمي برخوردار است و دشمنان نيز بايد بدانند که اگر روزي به فکر تعرض به ايران بيفتند با واکنشي شديد مواجه خواهند شد که نتيجه اي جز پشيماني براي آنان نخواهد داشت. 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها