به دنبال بکارگيري شيوه هاي غير انساني عليه مردم صورت گرفت؛

هشدار درباره بحران انساني در يمن

هشدار درباره بحران انساني در يمن
سه شنبه 7 تير 1390 - 15:13

يکي از رهبران احزاب ديدار مشترک يمن با تقبيح استفاده از راهکارهاي غير انساني و سياست گرسنگي دادن به مردم و انقلابيون جهت وادار کردن آنها به تسليم، در باره بروز بحران انساني ناشي از کمبود مواد قذايي و کالاهاي ضروري درکشور هشدار داد.

علي صيراري سه شنبه در گفت وگو با شبکه خبري العالم، وضعيت اسفناک کنوني يمن را ناشي از اقدامات رژيم علي عبدالله صالح ديکتاتور اين کشور و بقاياي آن جهت تحت فشار قرار دادن مردم از نظر معيشتي دانست و اظهار داشت: اين امر باعث دشواري براي مردم جهت استمرار حضور درميدان هاي تغيير شده است.

صيراري با اشاره به کمبود نان، بنزين و گاز در بسياري از شهرهاي يمن گفت: در چنين شرايطي هر لحظه بر قيمت مايحتاج مردم به شکل جنون آميزي افزوده مي شود.

وي افزود: علاوه بر اين مردم يمن با قطعي مکرر جريان برق مواجه اند همچنين آب آشاميدني سالم بسيار کمياب شده است.

عضو ارشد احزاب ديدار مشترک يمن اظهار داشت: مشکلات اخير مردم حاصل اقدامات بقاياي رژيم عبدالله صالح است که با هدف فشار بر مردم و تحميل شرايط سخت و دشوار بر آنها جهت مجبور کردن آنان براي پايان دادن به تظاهرات صورت مي گيرد.

وي تاکيد کرد: با وجود مشکلات فراوان معيشتي که رژيم حاکم براي مردم يمن به وجود آورده است مردم با صبر و بردباري و با درک صحيح از وضعيت موجود همچنان براي پيروزي انقلاب تلاش مي کنند.

صيراري گفت: ممکن است مردم با گرسنگي روبرو شوند، اما با اين وجود لازم است که ميدان هاي مبارزه را ترک نکنند.

عضو ارشد احزاب ديدار مشترک يمن افزود: ما از مردم مي خواهيم که در مقابل اين مشکلات صبر پيشه کنند و با مداومت حضور خود در صحنه اجازه ندهند اقدامات بقاياي رژيم عبدالله صالح بر اراده آنها تأثير بگذارد.

وي گفت: همه اقشار جامعه يمن بايد از يکديگر حمايت و از هر ابزاري براي مقابله با مشکلات موجود استفاده کنند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها