هجوم گردشگران ایتالیایی برای سفر به ایران

هجوم گردشگران ایتالیایی برای سفر به ایران
پنج‌شنبه 17 فروردين 1396 - 02:12

خبرگزاری رسمی ایتالیا (آنسا) با اشاره به افزایش شمار گردشگران ایتالیایی برای سفر به ایران،نوشت: صنعت گردشگری در ایران اکنون وارد یک دوران طلایی شده است.

  العالم-اروپا
در پی توافق هسته ای صنعت گردشگری نیز در ایران اکنون وارد یک دوران طلایی شده و همواره گردشگران بیشتری به این کشور سفر می کنند.

آنسا با اشاره به داده های نمایشگاه گردشگری 'بیت'میلان، نوشت: در نخستین ماه های سال جاری میلادی، شمار مسافرانی که تنها از شمال ایتالیا به ایران سفر می کنند برابر با نیمی از آنهایی شده است که در سال گذشته از ایتالیا به این کشور سفر کرده اند.

انسا افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره سرمایه گذاری های بیشتری روی صنعت گردشگری کرده و از طریق برنامه ریزی های چندساله به تقویت ساختاری ان می پردازد و در حال افزایش تعداد هتل ها برای مقابله با تقاضاهای فزاینده بین المللی است .

خبرگزاری ایتالیا به نقل از مسئول فروش ایران ایر در این نمایشگاه افزود: توریسم در ایران بسیار خوب پیش می رود و ما خیلی خرسندیم. اکنون تعداد رزروها نیز افزایش یافته است. در سال 2016 حدود 12 هزار نفر از ایتالیا به ایران سفر کردند درحالیکه تنها در چند ماه نخست امسال 6 هزار نفر از شمال ایتالیا برای سفر به ایران رزور کرده اند. در حالی که در انتظار هواپیماهای جدید هستیم، قیمت بلیط نیز کاهش یافته و از اکنون تا ماه ژوئن می توان با کمتر از 300 یورو به تهران پرواز مستقیم کرد.

آنسا نوشت: همه گردشگران ایتالیایی بر این عقیده اند که سفر به ایران بدون مشکل است. در کنار مسیر توریستی رسمی 'تهران- اصفهان -یزد- شیراز و پرسپولیس' گردشگران اکنون به مناطق دیگر نیز رفته و حتی میان طبیعت و بلندی های غرب و یا کوه دماوند که با ارتفاع 5600 متری خود بلندترین قله در ایران است و یا کویر لوت می روند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها