دلیل حمله موشکی آمریکا به سوریه مشخص شد!

دلیل حمله موشکی آمریکا به سوریه مشخص شد!
جمعه 18 فروردين 1396 - 11:53

منابع خبری گزارش دادند که سامانه دفاع هوایی پایگاه الشعیرات که بامداد جمعه هدف حمله موشکی آمریکا قرار گرفت، جنگنده متجاوز رژیم صهیونیستی را در اواخر ماه آوریل گذشته سرنگون کرده بود.

العالم - سوریه

دولت آمریکا بامداد جمعه پایگاه هوایی الشعیرات در سوریه را با 59 موشک هدف قرار داده است. در این حمله شماری کشته و زخمی شده، و خسارتهایی به بار آمده است.

این حمله تجاوزکارانۀ آمریکا در پی شکستهای سنگین گروه های مسلح از ارتش سوریه در جبهه های مختلف، و پس از حملات تبلیغاتی مغرضانه حامیان گروه های تروریستی در ارتباط با حادثه شهر خان شیخون حلب صورت گرفت.

فرودگاه نظامی الشعیرات در مرکز سوریه ماه گذشته، جنگنده رژیم صهیونیستی را که به مواضع ارتش در حومه حمص حمله کرده بود، هدف قرار داده و سرنگون کرد.

بر اساس گزارش تسنیم، حملات موشکی آمریکا به پایگاه هوایی الشعیرات در حومه حمص در راستای حمایت صریح از گروه‌های تروریستی و به بهانه حادثه شیمیایی مشکوک در خان شیخون در حومه ادلب بود که سناریوی آن را آمریکا نوشته و مزدوران تکفیری‌اش آن را  اجرا کردند.

پایگاه الشعیرات مهمترین پایگاه نیروی هوایی ارتش سوریه و دومین پایگاه نظامی روسیه برای بمباران داعش بود که تخریب و غیرعملیاتی شدن آن به داعش فرصت بازسازی می دهد.

6

 

پربیننده ترین خبرها