سی‌بی‌اس نیوز:

مصرف روزانه 5میلیون کیت‌کت در ژاپن!

مصرف روزانه 5میلیون کیت‌کت در ژاپن!
دوشنبه 21 فروردين 1396 - 09:59

سی‌بی‌اس نیوز در گزارشی به بررسی محبوبیت چشمگیر شکلات ویفری «کیت کت» در ژاپن پرداخت.

العالم - گوناگون

شبکه سی‌بی‌اس نیوز در گزارشی به بررسی محبوبیت عجیب شکلات ترد و ویفری «کیت کت» در ژاپن پرداخت.
در این گزارش آمده است: آن شکلات ویفری و تردی را که با نام کیت کت می‌شناسیم، در زبان ژاپنی «کیتو کتو» تلفظ می‌شود. ژاپنی‌ها به کیت کت‌های لوکس علاقه عجیبی دارند.
فردی که این کیت کت‌های 5 دلاری را در ژاپن رواج داد، یک شیرینی‌پز حرفه‌ای به نام «یاسوماسا تاکاگی» است. وی می‌گوید ژاپنی‌ها به طور کلی طعم‌های ملایم را به طعم‌های غیر متعارف و پرخاشگر ترجیح می‌دهند. او کیت کت‌هایی را با طعم برگ چای سبز، کره و توت‌فرنگی تولید و روانه بازار کرده است.
ژاپنی‌ها روزانه 5 میلیون کیت کت مصرف می‌کنند. می‌توانید محبوبیت کیت کت را در ژاپن به سرنوشت و قسمت هم نسبت دهید. «کیتو کتو،» تلفظ ژاپنی کیت کت بسیار به تلفظ عبارت «کیتو کتسو» شبیه است. این عبارت به معنای «شما قطعاً برنده خواهید شد» است. به همین دلیل است که دانش‌آموزان ژاپنی در ایام پر استرس برگزاری امتحانات کیت کت فراوانی مصرف می‌کنند.
زمانی که شرکت کیت کت از شباهت عجیب کیتو کتو با آن عبارت ژاپنی آگاه شد، سرمایه‌گذاری خود را در این کشور افزایش داد. گردشگران نیز از کیت‌کت‌های تولیدشده در این کشور استقبال می‌کنند. کیت کت‌هایی که طعم سیب و یا سیب‌زمینی شیرین دارند نیز بسیار محبوب هستند.

پربیننده ترین خبرها